|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zoek nog de eerste cd van Neptune Towers "Caravans to Empire Algol" De tweede "Transmissions From Empire Algol" heb ik al en ik vindt deze super. Neptune Towers is een project van Darkthrone drummer Fenriz. Weet iemand waar ik deze te pakken kan krijgen? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Valt enorm mee!!! kheb 'em vaak voor 150,- zien liggen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Deze cd heb ik wel. Maar ik doe hem niet weg. Kopie? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ARCTURUS - CONSTELLATION CD (kan hem nu krijgen voor 40 Euro.. maar dat heb ik er ook weer niet voor over...... ) |
|
ik zoek total fucking darkness van cradle schijn een demo te zijn [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 20-01-2002 15:25] defende nos in proelio |
|
quote: zeeeeeer graag |
|
quote: kheb beide demo's maar gaan nie weg ik kan ze wel burne, het is alleen echt geen cof steil het is erg richting morbid angel |
|
'k zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik mail je er nog wel over. (even stoer doen) 2 bandleden werken bij mijn pa . I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ok alvast dank |
|
quote: Wie niet |
|
quote: Hehhe... je hebt concurrentie ja.. FREEZING MOON zoek ik ook al erg lang.. om verschillende redenen: - Het is de enige studioopname met DEAD op vocals, en dan ook nog eens een van de beste nummers van Mayhem! Freezing Moon op die PicLP, ook te vinden op NordicMetal Comp en op Tribute to the Black Emperors,, klinkt gewoon veel gaver dan die op Mysteriis... - De Cover is gewoon geweldig... twee graven... Euronymous en Dead... zeer mooi gemaakt... Cover van de B-kant is alleen niet zo mooi. Ik heb hem meer dan eens langs zien komen op e-bay ofzo, maar dan zitten er meestal absurde bedragen aan vast.. (reken op minimaal 50 Euro, voor een Pic LP... |
|
quote: Die lp waar Vargen het over had (65 gulden) was de Pic LP versie.. dat is een latere rerelease van de LP, zoals velen bands doen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-02-2002 10:46] |
|
Gezocht: Abyssic Hate - Eternal Damnation - MCD Mjoelnir CD (GER) Spear of Longinus "Nada Brama" CD Thornium - Dominions of the eclipse CD Vlad Tepes / Torgeist Split CD |
|
Gezocht: Iron Maiden - Soundhouse Tapes (origineel vinyl 1978, cd hebbik al) Iron Maiden - Live After Death (3LP met foto-boek) |
|
Gezocht: Emperor bootlegs (originele) ( NIET Live at frostlands & Conquering Europe) Dissection bootlegs (originele) ( NIET frozen & night's blood) Dissection splits, demo's, 7" EP's .. kortom alles Opeth bootlegs (originele) ! Ik weet twee namen: "welcome to the drapery falls cafe" en "night's music" Ancient Rites 7" EP's en al die splitjes.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik kan je wel aan Suicidal emotions helpen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Snagger: Hehehe... Emperor en Dissection bootlegs... dan kan je nog wel even blijven zoeken, of je moet met veel geld naar ebay ofzo gaan... Ik heb wel video's: Emperor - Dynamo 98 bootleg video Emperor - Liverpool 1993 (cult!) bootleg video (slecht quali.. maar wel vet) Opeth - Wacken Open Air 2001 bootleg (eerste kopie van de master-tapes, vrij goede quali dus..) Dissection - bootleg video 96, (belgie) , redelijjke quali maar helaas valt geluid soms weg (hierkomen-die-screenshots-vandaan-die-ik-in-dat-andere-topic-heb-gezet(spatie-is-kapot-hier)) XNEGATIVEX: AbyssicHate-suicidal-emotions... tjsa.. ik zoek dus alleen die-mini-cd, voor-een-trade-met-iiemand, ik ken-de-muziek-nietecht-goed...rauwe-nsbm-toch? |
|
Valorian: Kan jij die video's toevallig ruilen / verkopen ? Ik heb er grote interesse in..... (vooral die Emperor uit '93, die Dissection en die Opeth) Of heb je toevallig een adres van een trader die die dingen nog ruilt/verkoopt ? Ik, Wil Schuurman |
|
Iemand die cd's van Neurosis kwijt moet? Laat het me weten! (Behalve Times of Grace en A Sun that Never Sets) Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: Ik heb genoegadressen van traders.. (makkelijktevinden op internet, er zijn legio videotraders, met lijsten met honderden zo niet duizenden bootlegs.. Alleen die video-trade scene is nogal gesloten voor mensen zonder enorme lijsten.. velen willen alleeen ruilen tegen andere video's, en hebben al het normale werk al.. Na veel zoeken kwam ik uiteindelijk uit bij een Nederlander die wel een paar video's wilde verkopen, voor een normale prijs.. Maar die is inmiddels ook gestopt wegens tijdgebrek. Die paar video's (van dynamo ) heb ik weer geruild met een spanjaard tegen die wacken video's, .. Ik heb zelfmaar eenvideo recorder, maar als we Vargen666 lief aankijken kunnen we misschien wel wat regelen (hij heeft bij ouders 2 stereo recorders ) |
|
quote: Hmm, op dit forum loopt dus toch nog wel iemand met een beetje verstand rond. Trouwens, ik denk dat je die Torgeist/ Vlad Tepes CD wel op je buik kan schrijven (de halve wereld zoekt dat ding nu opeens, lijkt wel). Ik heb 'em wel, maar ik doe het voor geen goud weg. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Ik word er goed ziek van dat ik nergens mp3's of zelfs maar samples van Impending Doom kan vinden. Ook geen enkele cd-zaak heeft er een cd van liggen. Terwijl de kritieken allemaal zo lovend zijn en ik erg benieuwd ben... Anyone? cd's gezien of mp3's? |
|
Goed...ik probeer het hier dan maar even. Ik ben opzoek naar: - Circle of dead children: The genocide machine - Absurd: Werewolfthron - Carpathian forest: Morbid Fascination Of Death - Nagelfar: Virus west [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 26-02-2002 20:56] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: You've got mail... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |