|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: doet die goed...hij verkoopt ze zeker niet voor minder aan mij? |
|
Ik ben op zoek naar het volgende: Aura Noir - Black Thrash Attack LP Inferno - Utter hell LP Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik zoek : Sick of it All - Live in a world full of hate Integrity - Systems overload |
|
behemoth - from the pagan vastlands nargaroth - alles burzum - alles |
|
ben opzoek naar: converter - shock front [metal plate edition] converter - blast furnace [box-set with broken meat 3" bonus cd] Heb ze heel erg hard nodig!!!! Met name de boxset van Blast furnace! Dus noem je prijs en ik betaal het er waarschijnlijk wel voor. en nog steeds naar Vlad Tepes / Belketre - March to the black holocaust ~ We are a virus with shoes |
|
quote: Ik heb het geld ontvangen, cds gaan zaterdag of maandag op de post |
|
als't kan mag iemand de Rise Above Ep (Evildead) eens uploaden, zou ik heel fijn vinden! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
waar uploaden? |
|
the usual place? ander geef'k wel het adres van mn ftp aan de aanbieder Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Doet ie het weer! ik zoek de LAAZ ROCKIT - HOLIDAY IN CAMBODIA MCD 2. ANGEL DUST - INTO TEH DARK PAST CD 3. MANDATOR - INITIAL VELOCITY ORIGINAL CD 4. LWS - WELCOME TO THE ASYLUM CD 5. EXUMER - POSSESSED BY FIRE CD (SCRATCH RECORDS) 6. NECRONOMICON - ESCALATION CD Al zou ik er maar een vinden zou ik al heel dankbaar zijn! BETAAL GOED! |
|
quote:Als het copies/mp3 mogen zijn kan ik je wel aan enkele helpen ... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
LOL....nee originele CD's daar gaat het juist om, de meste heb ik al als bootleg of LP maar wil heel erg graag de originele CD's hebben! hele erg bedankt in idere geval, waardeer het zeer! |
|
quote:Ik geloof dat het deze is die ik vd week binnen krijg maar die gaat in eerste instantie niet weg, kopietje? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kewl.. goede zaken gedaan of gewoon het volle pond betaald (100 euro ofzo) ?!? Anyway, ik heb hier zelf al een kopietje van, maar heb je toevallig ook de split met Torgeist?? Zo ja, dan ben ik zeer geinteresseerd in een kopietje daarvan |
|
quote:oeps meerdere split's, nou ik weet zo snel niet welke ik krijg, als het goed is. krijg. Een vriend van mij heeft al jaren een metal distro en kwam er achter dat ie er nog een over had. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Weet iemand waar ik Genesis - A Trick of the Tail kan bestellen/kopen? Al diverse grote sites afgezocht, maar ik kan 'm nergens vinden. Of wil iemand 'm misschien kwijt? zo kan ie wel weer |
|
quote:Wat een abnormale prijs voor dat shirt Heb zelf ook die box van Ulver,ziet er nog als nieuw uit.Nooit gedraaid hehe.Destijds gekocht voor 45 gulden! Heb zelf ook de oude shirtjes van Ulver: -Trolsk Sortmetall -Nattens Madrigal met zwarte reliefopdruk voor en witte opdruk achter -Perdition city met creme kleurige opdruk. Ulver blijft een geniale band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: graag! maar ik blijf nog steeds opzoek naar het origneel. ~ We are a virus with shoes |
|
Het duurste wat ik ooit gezien heb was op een of andere Briste mailorder; een lp van Slauter xtroyer, ik meen een euro of 600!! Verder zie je vaak op metalmarkets belachelijke bedragen. Die worden meestal neergelegd door mensen met teveel geld. Het meeste wat ik ooit voor een lptje heb neergelegd is 20 euro denk ik. Nuns have no fun van Mercyful Fate (op rave-on records ja, niet de rip-off bootleg) en dat vind ik nog niet eens zo'n belachelijke prijs. Ik zoek eigenlijk allerlei obscure 80's vinyls, dus traders stuur maar een lijst naar julian@ *geenspam* vampire-magazine.com minus *geenspam* uiteraard. Ik, Wil Schuurman |
|
klopt ja die slauter haha, of 800 euro voor de 1e persing van legend - from the fjords (Diese Platte ist schon eine wahre Obskurität. Das Original ist unbezahlbar (ca. 800,- € aufwärts) und diese Nachpressung ist auch nicht gerade häufig anzutreffen) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Absurde bedragen ja. Lijkt me wel geestig als zon LP bij een winkel als de plaatboef binnenkomt; die lui hebben er weinig verstand van, denken 'oude rock' en pleuren hem in de 5 cent bak... Kijk daar alsjeblieft, ik zie daar geregeld gave dingen tussen staan (Metallice ride the lightning, seducer, triumph, torch, dutch steel, dio, scavager, sphinx, cutty sark en hele stapels oude mausoleum). Maargoed tevens gezocht Solstice/ Twisted tower dire split. Ik, Wil Schuurman |
|
LOL ik vind het leuk altijd om absurde prijzen t volgen met name op ebay! OUde CD persingen uit begin topt halverwege de jaren tachtig zijn het ergste... heb die slimline CD's van Roadrunner (waarschijnlijk de eesrte metal CD's ever!)sommige titels ruim over de 1000 EURO zien gaan! Denk dan aan METALLICA - KILL EM ALL JAGUAR - THIS TIME etc |
|
Ik zoek nog steeds bootlegs/rarities/limited editions van PINK FLOYD. Mocht er iemand, IEMAND ooit nog iets van vinden, mail me! |
|
quote: Mijn ouders hebben nog een zooi pink floyd LP's, maar daar zijn ze erg gehecht aan. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |