|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik zoek NeChrist van Nokturnal Mortum. Iemand die m voor me heeft? |
|
ik zoek een cd van de ultieme bm band Moriendum Omnibus... iemand? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik heb em geloof ik al 4 keer voorbij zien komen in de cd'S te ruil topic... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: weet ik, ik heb ook al een aantal mensen benaderd maar die laten ook niks van zich horen [Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 03-08-2003 21:39] |
|
nou dan bestel je em toch ergens? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: waar? displeased heeft m niet, large sowieso niet en verder ben ik niet erg thuis in online-bestelservices |
|
quote: Voor 10 dollar bij The End Records: http://www.theendrecords.com Zenial |
|
hey zenial, klote dat je pagina het niet doet, kwam er regelmatig. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: te koop bij soldiers of sudarium: http://www.geocities.com/sosdistro/cd.html 10 euro Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik zoek al jaren de mini lp van Xshma "above the mind of morbidity" HElp mij!!!!! |
|
Ben op zoek naar: Antimatter - A Dream For The Blind EP Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Moet dit niet Xysma zijn?? |
|
quote: Misschien dat ie hem daarom niet kan vinden Zenial |
|
Horde - Helig Usvart Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Funeral Mist (SWE) - Devilry MCd Mutiilation (FRA) - Remains of a ruined dead cursed soul Cd Horna / Musta Surma (FIN/FIN) - Split Ep Horna (FIN) - Perimä vihassa ja verikostossa Pic-MLp Krohm (USA) - Crown Of The Ancients MCd Leviathan (SWE) - Far Beyond The Light Cd Forgotten Tomb (ITA) - Songs To Leave Cd Shining (SWE) - Within Deep Dark Chambers Cd death_crush @hotmail.com |
|
quote: www.cdon.nl Bijna alle Iron Maiden CD's voor 8,95euro |
|
Ik zoek: Sargoth - Lay Eden in Ashes Funeral Frost - Queen of Frost komaan, NIEMAND wil dit dit moet te traden/kopen zijn 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Is er hier iemand die één van de volgende Cd's van Anathema heeft en er heel nodig van af moet: - Alternative 4 - Eternity - Serenades Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ghehehe helaas. Maar je kan ze nog overal kopen hoor... Zenial |
|
quote: Ja maar ik heb behoorlijk om Serenades te vinden. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Behoorlijk... moeite? hehe Hij ligt nog wel eens in cd winkels hoor. Ik geloof ook dat ie pas is gerereleased of dat dat binnenkort gaat gebeuren. En anders is er nog altijd eBay waar ie altijd wel opstaat... Zenial |
|
quote: Heb je daar een credit card nodig? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Nee, je kan ook geld op een bankrekening storten of in een envelop opsturen ofzo, maar een creditcard is wel erg handig. Kijk anders eens in het buitenlandse-betalingen-topic. Zenial |
|
quote: Toevallig zag ik hem laatst bij de Plato en bij Sounds in Rotterdam liggen. Geef maar een gil als je hem moet hebben. Als die er nog ligt tenminste... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |