|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem ja! Ff kortsluiten die boel... |
|
quote: Ordo Draconis heb ik op mijn site http://www.voidsales.com bij Muziek -> Demo tapes. Greetz http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: Mijn Myrkskog CD. Maar die vind je niet, aangezien ik die kwijtgeraakt ben in een kaffee. |
|
Hm... Serieus, er zijn hier al een tijd geen post meer op geweest. Iedereen zoekt toch nog wel een plaatje? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik zoek Blood - Impulse to Destroy. the only pleasure is pain |
|
vinyl van mortiis, vond en fata morgana (nee, nee geen reacties van "kijk op de mortiis site" ik weet dat ze daar te vinden zijn |
|
quote: Even de Mortiis-site checken é! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik zoek de frontcover van de In Flames-bootleg "Live in Gotheburg" opgenomen in oktober '99 Ik kan 'em nergens vinden op 't net! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik zoek dus al heel lang de lp(of evt. een ceedee) van mercyful fate, genaamd curse of the pharaohs. staat allemaal demo materiaal op. Oud Vuil. |
|
quote: Die is pas in de re-release gegooid en is dus weer makkelijk te verkrijgen, tenzij je geen re-release wilt... Ik, Wil Schuurman |
|
ik zoek Festivals of Atonement van Nile |
|
quote: Leuk! Ja ik heb ervan gehoord: met 2 bonus tracks meen ik dus dat zullen die nummers van de W.A.R. verzamelaar wel zijn. Hoop dat de magere productie ook opgepoetst is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Offtopik: Hate Eternal MP3's. |
|
ik heb er eentje ontopic: dying fetus- grotesque impalement mini-cd No meat is sweater |
|
Ik zoek: * Sacramentum - Finis Malorum * Sacramentum - Far away from the sun Wie o Wie !?! |
|
quote: Ik heb er twee. Van KaZaa notabene. |
|
Een cd-r of mp3's van MORTEM - SLOW DEATH 7" EP (origineel mag natuurlijk ook |
|
Zocht er nog steeds iemand (oude) Tiamat cd's ? |
|
afhankelijk van de prijs Je moeder. |
|
quote: Weet ik niet .. ik was laatst op een mailordersite waar ze nog vrij veel hadden, allemaal rond de 16 Euro of lager, .. aangezien er een paar maanden terug nogal veel mensen het over een bepaalde tiamat hadden in een van die cd topics (weet niet meer welke, of welke cd ) ... |
|
ach, als je ze tweedehands voor een leuk prijsje (lees: goedkoop ) kwijt wil, wil ik ze wel overkopen -edit: niet zozeer als fan maar meer als: wel leuke muziek, dus als er fans zijn die ze graaaag willen hebben, mogen zij wel voorrang krijgen hoor- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-08-2002 17:30] Je moeder. |
|
Ik zoek eigelijk de varathron/necromantia split cd'tje..enige cd van varathron die ik nog niet heb, behalve de demo's dan |
|
Ik ben nogsteeds opzoek naar Vultyr - Monument of misanthropy. Iemand? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik kan nergens Borknagar vinden, waarschijnlijk kijk ik gweoon niet goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |