|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Marduk - F*ck me Jesus, 1e Osmose versie (slimcase) Aeternus - Dark Sorcery, 1e pressing dus niet de Hammerheart versie wil wel eens collectie doorspitten voor 1 van die items 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Gezocht Covenant - In times before the light |
|
Gezocht, eerste cd van Bon Jovi (geen gezeik) - The Powerstation Years |
|
Nefandus CD gezocht (nightwinds carried our souls). Mail me voor tradelist. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Nog gezocht: Kvikksolvguttene - Krieg. Gamlem heb ik nu. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik zoek: Altar - allemaal op until heaven forbids na Burzum - alle cd's Graveworm - engraved in black Immolation - close to a world below Nargaroth - alles wat je er van hebt! Ulver - bergtatt Ulver - die 3 lp box Behemoth - from the pagan vastlands Dissection - storm of the light's bane DIGI Bathory - under the sign of the black mark Satyricon - nemesis divina Marduk - blackcrowned (box) Behemoth - historica zeg maar een prijs als je het hebt. Wil het wel graag kopen! en als je nog goede dvd's of video's hebt zeg het ook maar [Dit bericht is gewijzigd door nightwing op 09-11-2003 11:17] |
|
Ik zoek de vinylversie van Taake-Bjoergvin. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wat heb je hiervoor terug? |
|
quote: ik heb ego-art en provoke voor je mail mij maar, adres staat in mijn profiel. |
|
D666 7" (alles) Pentacle/Desaster split changed to 'ouwe' |
|
quote: u heeft mail |
|
quote: Niks, want hij heeft em inmiddels al met mij geruild. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Gezocht: Nargaroth - Black Metal ist Krieg CD |
|
gezocht: Nokturnal Mortum - Goat Horns |
|
quote:Ik heb 'm bij Firebreath-Records@zonnet.nl gehaald. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
door mij gezocht empty - A Source of Hollow Essence spell forest en eigenlijk alles van veles Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nog steeds gezocht: Lunar Aurora - Seelenfeuer. Ik had 'm na lang zoeken besteld bij Boudisque, maar kreeg net een mail (3 maand later) dat ie niet meer leverbaar is Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heb Veles-Black hatefull metal cd, mail naar ivehets @ hotmail.com als je geinteresseerd bent.. |
|
quote: Die heb ik wel , maar gaat niet weg (anders had ik hem allang verkocht voor de absurde prijs die er op ebay vaak voor geboden wordt (+/- 180 euro ahum..) .. wist je trouwens dat zowel Nattens Madrigal als de Vargnatt demo op LP gerereleased zijN? |
|
quote: damn wist niet dat die dingen zo duur waren! ja ik wist wel dat die op lp te waren krijgen |
|
in groningen liggen elpees van Mayhem en daar vragen ze 75eurie voor, zijn dat dan collectables ofzo? misschien dat iemand daar naar opzoek was. |
|
quote: De oude vinyl releases van Ulver zijn asociaal duur.. die piclp box heb ik destijds notabene bij de LARGE gekocht voor 60 GULDEN.. Overigens is die 180 Euro die ik noemde wel ongeveer het hoogste wat ik er ooit iemand voor heb zien bieden, mijn exemplaar is zowiezo minder waard omdat de posters op mijn muur gehangen hebben en ik de pic lp's toch wel een aantal keer gedraaid heb.. Ulver t-shirts zijn al net zo 'rare', zo lijkt het : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2568778430&category=1594 NB: Hoogste prijs op een beurs die ik ooit voor een metal LP heb gezien: 250 Euro op wacken 2003, voor Transilvanian Hunger van DT. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-11-2003 18:12] |
|
Alleen als het de originele Deathcrush lp is. Dan haal ik hem morgen nog op voor die prijs. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: dat is gewoon abnormaal die prijs man! wel mooi shirt eigenlijk had pas die dubbel cd van ulver nog voor 3 euro in de winkel gekocht dat zijn pas prijzen! [Dit bericht is gewijzigd door nightwing op 12-11-2003 18:14] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |