|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zie de mail wel komen dan Je hebt wel een aantal dingen die ik wil hebben! |
|
quote: Euhm meeste van die cds kan je echt wel via de reguliere mailorder zaakjes krijgen. Probeer het eerst daar eens... Zenial |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door GoreDwarf op 26-04-2003 4:45] |
|
Gezocht: Asphyx - Mutilation Process 7" Desaster - Stormbringer (cd / vinyl) Dissection - Where dead angels lie SHAPED (niet de normale versie) ! Dissection / Immortal split 7" Dissection - Somberlain VINYL Dissection - Frozen in Wacken VINYL Dissection - The grief prophecy DEMO Pentacle / Desaster SPLIT 10" Pentacle - Exalted journey 7" Tevens zoek ik nog enkele 7 inches van desaster (o.a. split met ungod) [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 25-04-2003 13:29] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Een "Sounds" zelf in Ehv. denk ik niet. Ik zal dan eens in andere winkels buiten mijn directe "action radius" buiten de stad moeten checken want daar ga ik haast nooit. Reden dat ik het hier over winkels heb en niet over mail-order is dat ik Maiden CD's nog niet on-line ben tegengekomen. |
|
quote: Kan je misschien beter het cd's-te-ruil topic opzoeken... Zenial |
|
Heeft iemand misschein een 2e hands amorphis - tale of thousand lakes? mijnes is een beetje versleten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Voor die Desaster kan je het beste naar hun concert gaan die over een tijd plaats vindt (als ik het goed heb) |
|
Hehe nee, al die dingen zijn uitverkocht. Allemaal gelimiteerd ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Jammer... jammer... |
|
Mysticum - In streams of Inferno Nattefrost - Blood & Vomit Sort Vokter - Folkloric Necro Metal [Dit bericht is gewijzigd door Thyran op 25-04-2003 15:52] I welcome you to a world pitch black |
|
wegens de extreme prijzen (150 -200 euro of meer) heb ik er mij maar bij neergelegd om een kopie te zoeken van de volgende platen i.p.v. het origineel: Mutiilation - Vampires of Black Imperial Blood CD Mutiilation - Remains of a ruined, Dead, cursed soul CD Wie kan er mij tegen kleine vergoeding (of een cdr trade van een item dat hij zelf zoekt) een kopie (geen mp3!) alsook scan/copie van het artwork bezorgen? (van originele items) contacteer mij via mail aub 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Die kan je tegenwoordig kopen met de Black Winter Day minicd als bonustracks! quote: Hehehe die heb ik nog gratis van displeased gekregen. Kopen? 100 euro Zenial |
|
ik zoek een ctje van End Amen-your last orison dat was me eerste metal cd en die ben ik dus kwijt en wil er dus weer 1 hebben. |
|
ik zoek Metallica - Live shit, binge and purge nog tegen een redelijke prijs |
|
quote: tuuurlijk I welcome you to a world pitch black |
|
quote: $12 bij Battle Hymn Records in de VS + $3 verzendkosten. Hij verkoopt de eerste persing. Niet dat er erg veel verschil zit tussen de eerste en de tweede (en tevens laatste) persing maar het artwork is ietsjes anders van kleur. Persoonlijk vind ik de eerste persing mooier die is wat blauwig van kleur ipv paars-achtig. Als die daar uitverkocht is wanhoop dan niet want over een X tijd komt er een vinyl versie van uit op Northern Heritage. Het is waarschijnlijk het meest indrukwekkende album wat ik ooit gehoord heb (Folkloric Necro Metal). Echt heel mooi & bijzonder!!! ~ We are a virus with shoes |
|
quote: Ik heb hem ook gevonden bij proxis.be voor ongeveer 19 euro, vind het wel vrij duur, denk er nog wel even over na, niemand die hem wil verkopen/traden? I welcome you to a world pitch black |
|
quote:Is de 19 euro wel zeker waard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Alleen als je er echt iets goeds voor wil traden... Zenial |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-04-2003 21:50] |
|
Ik zoek: Grabesmond - Xenoglossie Katatonia - Discouraged Ones Is er iemand die ze nooit luistert en kwijt wil? Of een adresje weet? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: *zucht* |
|
Uh.... ik zoek nog steeds "Another Day" van Dream Theater... en natuurlijk ook nog bootlegs |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |