|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zoek: Imperious Malevolence - Hatecrowded CD |
|
ik zoek: alles van Kat. |
|
quote: Zeer de moeite waard om aan te schaffen.Probeer tevens hun/zijn demo eens te vinden,deze is ook erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: bedoel je "the great kat"? http://www.greatkat.com/ op de officiele site kun je veel bestellen. |
|
nee niet the Great Kat, ik bedoel de Poolse Kat. |
|
Ik zoek ook! Zyklon B - Blood Must be Shed (1995) Heb em wel op de computer, maar da's niet genoeg natuurlijk! |
|
succes met zoeken dan demoon, niemand doet die denk ik weg. maar goed. Mortiis - ånden son gjorde oppor (pic) LP (lieft beide) Mortiis - Keiser av en dimension Ukjent LP/CD (beide) Mortiis - Fød till a herske cd/LP (Beide) Mortiis - The Stargate (cd+Boek) Fata Morgana - Fata Morgana (LP) Vond - Selvmord LP/CD (beide) Vond - The Dark River LP/CD (Beide) Vond - Green Eyed Demon CD Vond - Alene i Stillhet EP Nou niet komen met ebay of zo, gewoon een mailorder die normale prijzen hanteerd of als je zelf iets weg doet |
|
quote: quote: vinterriket spul is best lastig te krijgen, je moet idd net mazzel hebben dat een mailorder wat heeft liggen. ik heb via/via een heleboel weten te bestellen. krijg binnenkort ook de split met Paysage D'hiver |
|
der was toch zon zetemmer die hier heel veel lulde over dat die nog wat vintericket cds had liggen [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 13-04-2003 15:34] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Euhm op eBay kan je vaak ook dingen voor normale prijzen kopen hoor Zenial |
|
quote: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2521363030&category=1574 hehe ik kwam het tegen bij Ebay, maar 70 euro |
|
hahaha... ja die had ik ook al gezien ja Voor een arme student moeten er andere (slinksere?) manieren zijn om aan Zyklon B te komen (graven in Auschwitz?) |
|
quote: hahahha inderdaad traden rulez, he dzouwe alweer een beetje opgeknapt hahahahhaa mzzl |
|
Vorig jaar heb ik bij een CD-winkel in Heerlen het album Between Good and Evil van de Duitse death metal-band Toxic Shock gekocht voor de ongelooflijke prijs van 1 euro. Het is een album uit 1992, en op internet kan ik geen CD's vinden die nog hierna zijn uitgebracht. Wel zijn nog daarvoor Change of Reality (1988) en Welcome Home...Near Dark (1990) verschenen. Heeft iemand deze CD's, of weet iemand wat er na 1992 met deze superband gebeurd is? Misschien onder een andere naam voortgezet of zo? |
|
quote: Wow!!! Ik heb de mCD & de PicLP en ik ben er niet zo heel erg van onder de indruk. Denk dat ik die ook maar eens op ebay ga plaatsen. Ik vond hem bij Perverted Taste voor 22.5 Euro al bizar duur maar als er mensen echt 70 Euro voor betalen!!! En dan te bedenken dat ik er iet's van 5Euro ofzo voor betaald heb en ook zo iets voor de PicLp. ~ We are a virus with shoes |
|
5 euro?!?! Arghhh Ik koop Lp van je voor 30 euro of CDtje voor 20 euro... scheelt je weer moeite met het op ebay zetten! (hehehe) |
|
quote: Hm, ik ken iemand die (de) 6 ep's van Vinterriket wegdoet voor 3.5€ / stuk |
|
quote: AAgggghhhh die wil ik hebbuh mail me anders ff ih heb zeker interesse |
|
ik zoek cd's van whispering forest Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Arghoslent - Gemailed |
|
GEZOCHT: * Sinister - Bastard Saints (minicd) * Pyrexia - Sermon of Mockery (cd) * Crystal Age - Far Above Divine Horizon (cd) [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 14-04-2003 22:27] |
|
Gezocht: Menhir - Thuringia Bij voorbaat dank .. ! Edit: Andere Menhir albums zijn ook welkom, evenals Nachtfalke - Hail Victory Teutonia [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 17-04-2003 0:41] |
|
Ik zoek wanhopig naar ARckanum - fran marder Arckanum - kostogher ik geef tot 20 euro per cd ! mail me moest iemand een of beide van deze cds hebben. occultux@ml1.net ik zou U eeuwig dankbaar zijn [Dit bericht is gewijzigd door Occultux Sathanas op 17-04-2003 0:35] occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote:Ik heb er hier eentje liggen.. Gekregen van Pim van Officium Triste.. Anders moet je hem eens mailen want hij kent die gasten... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |