|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hm dan doet de smtp van mijn provider weer zielig (traag)... iig ik heb wel interesse in Abyssic Hate - Suicidal Emotions. |
|
Kan altijd...moek um alleen weer branden en ik heb zelf geen brander . Dus dat kan wel even duren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Als je een keer tijd hebt graag, maar maak je er niet te druk om, ik geloof dat ie nog wel redelijk te krijgen is. Toch? |
|
Geen idee...ik dacht het wel ja. Heb je ook gezien welke cd's ik zocht? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
mijn database zegt dat ik hier wel MP3's van heb: quote: Weet niet of je het origineel zoekt of dat je alleen de CD wilt horen? |
|
Nou, ik vind hem dus net niet goed genoeg om er vol voor te betalen. Dus ik ben ook tevreden met een CDR. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zet de MP3's wel op de Rhodiumserver (ik mail je er nog wel over) niet nu, misschien pas van het weekend. |
|
quote: Hehhe... pas maar op met je woorden.. anders komt die Lord Blasphemous of iets dergelijks je weer vertellen dat true black metal alleen blind gekocht mag worden, dus geen cd-r en al helemaal niet luisteren in winkels laat staan mp3.. whwhhahahah.. |
|
Lord Blasphemous kan me de harige zak likken. Ik denk dat ik meer originele BM cd's in huis heb als dat kereltje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Idd, en los daarvan waren zijn woorden gewoon absurd... On topic... HELAAS... de Thornium cd (Dominions of the eclipse) die ik dacht te hebben gevonden is net voor mijn neus weggeript!! Shit!... Dus mocht IEMAND deze kwijt willen, of iemand kennen die hem kwijt wilt... (alleen origineel) .. |
|
Jezus ik wist niet dat dat ding zo bijzonder was. |
|
quote: deze hebben we alle twee in de winkel liggen: LSP in Vosselaar je kan ze ook online bestellen via de mailorder: www.lsp-company.com "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: HAAHAHHAHAHAHAHA, dit kereltje is 29 jaar en heeft bijna 1500 BM cd's (ORGINEEL!!) in huis. Om dit aantal te krijgen, moet jij nog heel wat cd-r's branden!!! |
|
Holy shit, heb je wel tijd om daar naar te luisteren allemaal? Maar serieus, hoeveel CD-r heb je nodig gehad om op dit inteligentieniveau te kunnen converseren? |
|
quote: Je moet dan alleen nog wat aan je treu-e lach werken. Die begint namelijk met WHA-hahaha. Niet meer vergeten dus. WHAHAHAHAHAHA!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
quote: Ik ook niet.. en ik zou hem ook niet zo desperatly zoeken als ik hem niet met iemand kon ruilen tegen een item wat naar mijn idee wel heel bijzonder is Maar die net weggeripte zag ik dus op Millennium Records.. en die werken nou eenmaal met een newsletter, waarbij na een dag de goede items allemaal wel ongeveer weg zijn... zelfs Borknagar - Borknagar en Sepultura - Arise (beide 2nd hand) die Cadaveria wilde bestellen, waren alweer weg.. van alles wat we wilde hebben was alleen dus nog Kampfar - Norse , 2nd hand, er nog.. beetje suf.. 1 cd'tje bestellen... hopen dat er nog wat leuks bij de volgende newsletter zit |
|
Borknagar - Borknagar heb ik wel maar die gaat echt niet weg want die heerscht de pannen van het dak. (pssst, misschien kan ik hem wel voor je branden...niet tegen Lord Blasphemous zeggen hoor) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Die heb ik hier staan. De band is alleen niet van mij, dus kan um alleen voor je overtapen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Hmm... die cd is er meer eentje die bij mij op de grote lijst staat met cd's die ik gewoon nog een keer moet gaan kopen.. Hij lag bij M.R. voor 7 Euro.. dat laat je niet liggen.. Maar is dus al weg.. Ik kan hem wel branden, maar dan kan ik ontzettend veel gaan branden want er zijn nog genoeg cd's die ik niet heb en om me heen makkelijk kan lenen... Anyway.. ik wacht nog wel even .. |
|
quote: als je dat zou willen doen heel graag mail me dan even welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Is goei... mail volgt nog... *** edit *** Is verstuurd [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 05-03-2002 0:13] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ok ik zoek nog CD's van: - Eucharist - Byron Nemeth |
|
heerlijk om irritaties te lezen hier, elke keer reageren op elkaar met zoveel mogenlijk sarcasme, whahahaha (lach ik goed zo) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |