|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Poeh geen idee eigenlijk. Maakt me ook niet uit wat voor uitvoering, ik wil hem gewoon EDIT: Ja inderdaad op Hot Records. Die splitcd met Old Man's Child heb ik al (ook de piclp ) quote: Cool! Kan je eens kijken wat ie kost? En waar is 'hier'? quote: "love you TO death" denk ik Ik heb die van mij voor 5 euro op eBay gekocht, kan je ook eens zoeken... quote: Nopes, maar dat ie behoorlijk gelimiteerd is weet ik wel. Die rerelease met zwart/wit cover is een stuk makkelijker te krijgen quote: Thx!!! [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 17-11-2003 11:27] Zenial |
|
quote: Wat heb je te ruil? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Absence... is idd OOP. Maar ik heb geld gestuurd naar Mythral van Asgaroth en hij zou me de cd sturen. Die minicd en Trapped... had hij zelf ook niet helaas. Ik zag pas wel die minicd op eBay voorbij komen, ging voor niet veel geld weg (8 dollar ofzo) maar zo graag hoef ik die nu ook weer niet Trapped... heb ik echter nog nooit ergens te koop gezien. Maar zodra ik er twee zie zal ik het je laten weten! (als ik er eentje zie koop ik hem zelf hahahahaha) quote: Zie cd ruil topic. En geef anders maar een lijstje van wat jij nog zoekt... [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 17-11-2003 14:38] Zenial |
|
ik zoek nog steeds: behemoth - from the pagan vastlands (weet iemand waar ik die kan kopen of heeft iemand het voor me?) nargaroth - alles altar - in the name of the father altar - youth against christ behemoth - thelema 6 kutschurft |
|
quote: Tiamat - A Winter Shadow Orgineel neem ik aan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik heb Thelema 6. wel voor je (Digipack). Mail me je tradelist maar: telluriet1 at hotmail dot com |
|
quote: Hehe jups maar daarvoor wil ik wel wat meer dan die DB cd Zenial |
|
quote: Dacht ik al, zou em uberhaupt niet weg doen. Maar mail dan ff een lijstje met wat je wel weg wil doen, anders krijg ik telkens nee te horen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik zou echt bijna alles over hebben voor de demo tape van Sauron - DEATH.. TYRANNY.. WAR.. BLASPHEMY heeft echt niemand hem? een kopie is ook goed! |
|
quote: en dat vertel je mij niet even! Je moeder. |
|
Ja mensen, vergeet niet de mega platen en cd beurs aanstaande zondag in de jaarbeurshallen in Utrecht. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Gezocht Nagelfar - Hünengrab im Herbst |
|
quote: Wat is de entree? Anders piep ik misschien ff langs, is een reis van een half uur met de trein |
|
quote: |
|
Gezocht: Nefandus - Nightwinds carried our names CD Horna - Hiidentorni PROMO CD dus deze cover: for TRADE (or tell me what you're looking for): Absurd Asgardsrei 1998 IG Farben Produktion Dark Funeral The secrets of the black past 2002 Diabolis Interium Rec. Emperor Thorns vs Emperor + special Thorns ? Moonfog Productions Forgotten Woods As the wolves gather 1999 No Colours Funeral Frost Queen of Frost 1996 Wolfnacht Domain Graveland In the Glare of Burning Churches ? No Colours Records Impiety Asateerul Awaleen 1996 Shivarshana Iuvenes Riddle of Steel 2000 No Colours Records Krieg The Church 2001 Cicatrix Lugubrum Bruyne Troon 2001 Skramasax Records Maniac Butcher Sangre Negro ? Mega Therion Records Mordaehoth Bloedwraak 2003 New Era Productions Morthirim Morthirim ? Spikekult Mutiilation Majestas Leprosus 2003 Ordealis Necrofrost Bloodstorms Voktes over Hytrun… ? Granskog Productions Tsjuder Kill For Satan 2000 Drakkar Productions Vergelmer Light the Black Flame 1997 Cacophonous Vinyl: 12" Stalaggh - Projekt Nihil Bethlehem - Reflektionen Aufs Sterben 7" Odal - Traitor - gatefold Azagahl - Helwettilainen Goat Vomit - Chapel of the winds of belial Machetazo/Bodies Lay Broken Regurgitate/Filth Morgue/WTN 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik weet niet of iemand hem weg wil doen ,maar ik zoek de Mystic Legends demo van Cirirth gorgor. |
|
daemonia cd's van ayreon of andere metalopera's only the good die young,all the evil seem to live forever |
|
psst ... elke mailorder heeft die dingen |
|
quote: als je me een heel goed bod doet...... |
|
Ik neem trouwens aan dat je Naglfar bedoelt |
|
Ik weet wel dat je een Naglfar EN Nagelfar hebt, ik ken alleen hun albumtitels niet. Maar ze bestaan in elk geval wel beide dus |
|
quote: Nee hoor, de beste man bedoeld wel zeker NagElfar |
|
quote: Dat is een verrot gave plaat.. Helaas heb ik hem alleen op CD changed to 'ouwe' |
|
quote: Het zou er aan schelen wat je ervoor zou willen ruilen/bieden, wil er niet zo nodig vanaf. Mail me maar! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 22-11-2003 17:24] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |