|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heuh? nee, dat is toch ongeveer in elke metalzaak wel te vinden?? |
|
OOk niet in die "bodisk*" ofzo in amsterdam? ps. Ik weet die naam niet precies Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
rotterdam, in de rocky road hebben ze geloof ik alles van Borknagaar (in den haag dus) |
|
quote:www.displeased.nl al geprobeerd? |
|
Maar dan moet ik weer zo'n eind lopen, of me scheel betalen aan de NS. Ik had gehoopt dat iemand m goedkoop kwijt wilde eigenlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Uiteraard. Is t enige album wat ze niet hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik ben nog steeds keihard op zoek naarr: Nile- Ramsese Bringer of War Nile- Festivals of Atonment en Nile- In the Beginning (digipack) |
|
In oktober zijn ze in de baroeg, k denk dat ze ze dan wel verkopen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
wie kan mij helpen aan: -Nargaroth - orke -Nargaroth - fuck off nowday's black metal -Graveland - alles -Mayhem - oude orginele releases (ja, ik vraag het onmogelijke) [Dit bericht is gewijzigd door Ares op 30-08-2002 20:57] |
|
quote: Iemand enig idee waar deze nog te verkrijgen zijn???????? |
|
Ik heb deze voor trade Koffie Kip: Sacramentum - Finis Malorum. En Ares..die Nargaroth - Fuck off nowadays black metal heb ik wel origineel maar doe m niet weg, of je moet een copie wille? |
|
quote: Ik doe zelf geen cd's weg... |
|
quote:goed.......die liggen in apeldoorn zelf in de free record shop |
|
quote:is dit be black metal band bethlehem? |
|
Ik zoek: Emperor - Hordanes land (split with enslaved) Pentacle - Exalted journey 7" Pentacle - .. Rides the moonstorm (LP) Ik, Wil Schuurman |
|
Originele Dark Angel cd's, is daar nog aan te komen ergens? |
|
als iemand back in controle van puissance kwijt wil........ dan moet je bij mij zijn |
|
quote: Huh, die heb ik daar nog nooit zien liggen? |
|
quote: Exalted Journey zocht ik ook , voor een trade destijds, maar is erg moeilijk te vinden helaas.. Die doublelp van pentacle is nog wel te vinden hoor, maar dan ben je wel veel geld kwijt, ik zag hem een tijdje terug voor iets van 20 Euro, maar daar kwam dus nog eens 15 euro ofzo aan verzendkosten overheen omdat het een lp is (= niet door brievenbus) en die mailorder ergens ver weg zat.. Emperor Hordanes Land? Als je de cd bedoelt, die is ook nog wel te vinden.. het vinyl uiteraard niet meer (alleen voor ridcule prijzen of een zeer goede trade) |
|
Ik zoek de originele cd van Patrick Rondat - Just For Fun .. Niet dat iemand zo gek is om diew weg te doen als diegene m heeft, maar je weet maar nooit wat sommige menschjens in huis hebben niet waar Kankerlul |
|
quote:Yeah, ongeveer net zo gemakkelijk als aan de nieuwe britny spears... |
|
quote: Hoe hoog is het sarcasme gehalte in deze post? Ik bedoel, bij Sounds Venlo lag alleen een heruitgave uit 1999, en de meeste andere cd-zaken in NL komen qua collectie niet eens in de buurt bij die van Sounds, dus... |
|
quote:Nee, bedankt, gekopieerd heb ik 'm al. Waar heb jij'm gekocht? |
|
ik zoek Godhead : 2000 years of human error....maakt niet uit of het kopie is, wie kan mij helpen? luuuuuuv is in the air......... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |