|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-02-2006 21:28] Disko Disko Partizani |
|
quote: Ik kan je nu ook wel weer bannne en dan is het een week omdat je inlogt onder een andere naa, maar dat doe ik niet dus hou op met huilen. Ben je moeder niet die je altijd je zin geeft. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Waarom verdedig je je standpunt uberhaupt. Hij heeft een ban en hij komt terug onder een andere naam. Daar staan langere bans op(was iig vroegah wel zo) Regels zijn regels, houdt men zich er niet aan dan flikkeren ze maar op Life doesn't get much better than this! |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-02-2006 21:29] Disko Disko Partizani |
|
+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-02-2006 21:29] Disko Disko Partizani |
|
quote:Klopt maar ja iedereen heeft recht op een uitleg hoe irritant ze zijn. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ik ben vanaf woensdag op tour komt lekker uit check www.greyonline.com voor de europese tourdata! hoppaaa!! en www.seizure-music.com voor meer vedde shid. |
|
3 bans op een dag.. ik vind het maar netjes check www.greyonline.com voor de europese tourdata! hoppaaa!! en www.seizure-music.com voor meer vedde shid. |
|
quote: Nee heeft ie niet onder een andere account, en heb die gebanned. Maar alles is opgelost On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: check @ zillah [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 06-02-2006 21:34] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Waarom is mijn post in de Televisieserie topic door Smoochy aangepast? Had het iets met rechtsextremisme te maken? Of moet Smoochy wat minder gaan blowen en weer eens wat hersencellen kweken? Het was geplaatst in het kader van een bericht over een Discovery serie en was geen rechtsextremistisch plaatje. De plaatjes van Saddam die op dit forum staan worden ook niet verwijderd voor het verheerlijken van terrorisme, genocide of het gebruik van chemische wapens. Dit is natuurlijk des te irritanter, daar een grapje over Hitler in Lollig blijkbaar wel mag en al zeker wanneer het door een mod gepost is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik snap je punt, ik laat het aan de desbetreffende mod over om antwoord te geven, aangezien ik het niet gevolgd heb. We overleggen het wat er aan de hand is. U hoort van ons On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Check. Misschien moet jij eens een cursus organiseren voor je medemods. Hoe ga ik normaal om met gebruikers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Of het is gewoon mijn manier van communiceren. Check... Zal ik ook cursusgeld vragen dan?.. *start nieuwe carriére* [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 07-02-2006 15:24] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
carrière ,..... |
|
quote: Weet ik, ik zag het toen ik het poste. Dus was het net aan het aanpassen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
minder lullen ajb Bruce Banner |
|
quote: Ja 1 is voldoende Maar was dat een klacht? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: als in @JB? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Als je je aangesproken voelt. Hij quote je niet... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
mmkaayy, betekend AJB dan iets? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Sorry... Maarem, ik was gebanned wegens onnodig gespam hier? Offtopic gespam? Ik mag hier dus niet zeggen wat ik vind, gezien dat niet als klacht gezien wordt? Jammer, jammer. Enne, waarschuwing? Ook niet gehad. Lachen wel. Ja Grey, ik voel me al een hele meid met mn ban. Triest dat je offline ging toen ik mijn reactie hier op typte, maar daar ga ik hier maar geen woord meer aan vuil maken, gezien dit wordt gezien als onnodig gespam. Disko Disko Partizani |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |