|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, napraten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
doe eens normaal Bruce Banner |
|
ok mafkezen, vanaf nu wordt alle shit gemod. Bruce Banner |
|
Ownz0rxs! edit: Ik heb een klacht. Bovenstaande post van Lain betekent dat je niet meer mag klagen in dit topic. Dit betekent dat je niet meer ontopic kan zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 03-02-2006 15:23] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
je snapt me wel, padjakker [edit: alls SHIT wordt gemod, dus niet je normale klachten. Ga eens iets belangrijks doen ofzo] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-02-2006 15:25] Bruce Banner |
|
Kappen Schaep [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 03-02-2006 18:27] |
|
Kappen Jenje. [Dit bericht is gemodereerd door Morgil op 03-02-2006 18:26] |
|
Waarom is onze waarde jbassist gebanned? |
|
Maar rechts-extreme plaatjes zijn ineens, onaangekondigd, ten zeerste verboden (Hitler's dan). maakt me verder geen kut uit, ben een van de meer linkse mensen hier zoals men weet, maar ik vind het toch aardig idioot. @Hierboven; Omdat de lieve schat de bepaalde huisregels van de MODS niet kende, en zo wij dus ook niet, en daarom verwijderd werd van dit forum. Voor 1 dag. Disko Disko Partizani |
|
idd 1 dag is beetje weinig ik had al 14 dagen erop gezet, heeft ie weer geluk gehad. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hahaha! Alleen om dat feit? Als dat zo zou zijn, dan zou jij al voor 100 dagen gebanned moeten zijn voor het onnodig wegmodden van dingen die gewoon kunnen blijven staan. Disko Disko Partizani |
|
quote:HAHAHAHAHAHA not .... is al vanaf dag 1 van deze site niet toegestaan. Altijd leuk die users die denken dat zij de regels bepalen. |
|
Snap ik niet dat ze niet ALTIJD weggemod worden, en nu ineens wel en zelfs mensen gebanned worden voor het feit van deze posten. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 06-02-2006 19:39] Disko Disko Partizani |
|
quote:Niks nu ineens, is altijd al zo geweest ... |
|
Dank je Jenje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind het zo jammer dat users het gebruik van dit forum zien als een recht van hen. En daarbij zich verplicht voelen om te posten. Jammer is dat. Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik denk niet dat het iemand ook maar wat kan schelen, meer een gevalletje moderators pesten Life doesn't get much better than this! |
|
Hihi. Voel je je aangesproken? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ontopic! Life doesn't get much better than this! |
|
Idd laten we nu maar weer overgaan tot klachten/ SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Klacht quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dat recht kan mensen die het misbruiken gelukkig ontnomen worden; al dan niet voor langere tijd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik beroep mij op het recht van vrije meningsuiting. Zo. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Jammer van je dat dit forum een aantal dictators heeft, onder Über-dictator Modzillah. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |