|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het r.i.p. weggehaald cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Hmzz hier mag ondertussen de titel ook wel van worden aangepast naar: Autisme en aanverwante stoornissen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/315853 |
|
Done cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: |
|
Hmz, waarom hoort ie niet in algemeen dan..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Iemand had hem in Onzin gezet, maar dat is onzin Bruce Banner |
|
Kan dit topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2097621/1#0 deze titel krijgen? 13-5-06 Enschede Flatrock IX: Bier 75 ct & Plork en de Aannemers, Steal Sessions, Irmin, Shattered Hope, Bloodsin Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
of flatrock als eerste woord, trekt iets meer aandacht Je moeder. |
|
Done. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2099536 Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. kan dit worden veranderd in gewoon krakers Deel 2? beetje generaliserend zo. niet chel? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Stop met klagen en ga je wassen. Of ABN leren... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Jij bent echt een irritante jankerd die niet eens in staat is om zijn eigen gedachten te vormen en die enkel flarden van andermans gedachtengoed kan opdreunen zonder ze te snappen. Sowieso heb jij geen recht van spreken met je generaliserende opmerkingen jegens andere subculturen. Jan Marijnissen zou over jou zeggen: Who needs enemies when he has friends like these? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee is niet nodig dacht ik. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: en jij een kanker vvd'r die geen zak geeft om geen medemens.. zijn we nu weer klaar voor vandaag? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
JB, je mocht 3 weken geen kanker zeggen! Bruce Banner |
|
Moet het woord kanker nou in elke post van je staan. Dat kan ook wel wat minder. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: en als het nieuwe OI/RAC topic nou OI/RAC - kut hardcore door nazi Incest jeugd. zou heten? jezus gast. DOE JE WERK EENS NORMAAL. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Voor een moraalridder gebruik je wel veel kwetsende woorden en houd je je niet aan gemaakte afspraken. Typerend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Damn. |
|
quote: Doe ik die titel is niet racistich ja. En daarbij ook niet beledigend naar iemand persoonlijk hier op het forum. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
1i1th van ZM hier woont in een netjes onderhouden kraakpand maar word nu dus wel voor crustie uitgemaakt. vind jij dat normaal dude? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Is 'humorloze hork' een basisvereiste om een AFA-josti te mogen zijn? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: We weten heus wel hoe lillith eruit ziet, verre van een vieze crusty, maar hoor haar zelf niet klagen dus. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/846126 Toen deze topic gestart werd had ik nog een Amerikaanse vriendin. Over generaliserend gesproken.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |