|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh en tek als je nog steeds ollie4 die wedstrijd door wil mailen kan dat op mijn_____naam@hotmail.com Ik ben niet verantwoordlijk voor het eventuele spambot geneuzel dat naar aanleiding van het posten van dit emailadres plaats kan vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 07-04-2006 18:09] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Bepaal jij dat? Op de basisschool was ik de fucking meester wat betreft begrijpend lezen, weet je. |
|
Nee, achter zo'n figuur ga ik niet lopen aanmailen, maar ik vond het gewoon vreemd dat zo een heel draad weggehaald wordt, zat echt te kijken zo van WTF waar is dat ding gebleven, haha! Ik snap verder de linkjes angst hier ook niet zo als het gaat om muziek. Maar dat zal allemaal wel, de uitleg die hier gegeven wordt door Sapphire is wel ok. Er is overigens erg veel gereageerd op die prijsvraag, vanuit heel europa en verder weg. Je kan nog dik een week reageren. |
|
quote: Snap je het niet of doe je alsof. Zelfs in het klachtentopic verder spammen... |
|
Godver, wat handy. |
|
props voor marketing LOL wbt context. Suck my piss |
|
quote: Haha! Wanneer zetten ze hem terug dan? |
|
Kan dit topic wellicht omgedoopt worden tot 'Sarcoma Inc.'? |
|
quote:Sure. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kan de fout uit de topictitel worden gehaald? |
|
Neen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zorkerige klacht: de ZM-header op het forum linkt naar de FP, maar niet in een nieuw venster. Dat zou wel prettig zijn. Ok, door een sneltoets in te drukken en op de link te klikken is er niets aan de hand, maar toch. |
|
Kan het "Waarom staat uw nu weer in het rood" -topic aangepast worden naar 'waarom staat U nu weer in het rood' - topic? signature |
|
quote: Done The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
q signature |
|
quote: Tanzwut? Haha, toch zo'n Duitse band? De vriend van een vriendin van me is daar gitarist in ofzo, schijnt wel een aardig project te zijn. |
|
Vraag: Iemand die ik ken heeft gisteravond gebprobeerd een account aan te maken, maar nog steeds geen mailtje ontvangen. Enig idee hoe dit kan? |
|
Fout meeladres ingevuld? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Briljant! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Schijnt dus niet zo te zijn. Hij heeft geprobeerd nogmaals een account aan te maken, met dezelfde mail (goed ingevuld..) en dit kon niet aangezien de account al zou bestaan. |
|
Vreemd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hm, misschien werd de meel als spam gezien. |
|
quote: Is niet het geval. Hij checkte zijn junkmail ook, en daar zat het niet tussen. |
|
kan het topic in heavy metal heeft nsbm bestaansrecht niet beter gesloten worden ,het heeft allemaal niets meer met het onderwerp te maken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |