|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Titel aangepast dus kom maar weer met het gezeik.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Dat denken wel mee mensen en het wordt in het algemeen ook aangenomen; Net als dat het hakenkruis in NL een verboden symbool zou zijn en 'Mein Kampf'verboden. De vrijheid van meningsuiting is in Nederland echter niet zo erg aangetast als in Duitsland en Belgie, waar het ontkennen vd holocaust idd strafbaar is. Minister Donner heeft vorig jaar geprobeerd dit strafbaar te maken, tegelijk met het verheerlijken van terreur. Dit is er niet doorheen gekomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Lain, ik vind dat jij als mod zijnde dit soort berichen wel achterwege mag laten. Dit is de zoveelste keer dat je mensen op niet gepaste toon/manier aanspreekt in je modfunctie. |
|
quote: BEROEPSHOUDING??? DIT IS HET INTERNET! Suck my piss |
|
quote: Nee geen beroepshouding, maar gewoon wat algemene netheid mag wel. Kijk naar Zillah. |
|
Ik vind dat men zich teveel druk maakt om nietszeggende dingen op een nietsbetekenend forum op het internet. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: wat doe je hier dan?.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Sieg Chelman. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Uiteraard, maar dat is hip. |
|
quote: Begrijpend lezen staat niet bij de functie-eisen of wel? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Met z'n allen harstikke off topic zijn, maarrre hij verteld net dat men zich teveel druk maakt om niks. |
|
quote: De hele tijd zitten ze lekker stoer de fascistische mod uit te hangen onder het mom "anders krijgt ZM problemen". Nu is er eindelijk een keer echt iets waar ZM een probleem door zou kunnen krijgen, beginnen ze te zeuren dat wij niet zo moeten zeiken. Ja nou weet ik het ook niet meer hoor. En by the way Kwelgeest, problemen hoeven niet alleen maar te betekenen of het strafbaar is of niet, maar soms moet je je afvragen of het "commercieel" wel verstandig is om iets te doen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: idd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het is toch al aangepast.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ASSFUCK, SLOW MOTION ASSFUCK, ANAL TEEN, ASSFUCK,ASSFUCK. pete sandoval mag jou niet. Conditionering heerscht. En problemen zijn voor sommige mensen een uitdaging. Suck my piss |
|
quote: Ook voor jou. Mijn klacht was voornamelijk dat je Lain ff een schop onder zijn reet moet geven. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: sorry mam Bruce Banner |
|
Ik erger me aan de spellingsfout in de topictitel. |
|
Klacht: Ik erger me aan het feit dat Lain eindelijk eens een goede grap snapt en tolereerd en dat iedereen dan alsnog erover gaat zaniken.. |
|
quote: Het gaat niet om "ons" gevoel voor humor, maar om die van de boze buitenwereld... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik erger mij aan het lage bezoekersaantal signature |
|
Kan maybe dit topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2080909 worden voorzien van slot en grendel.. We zijn unaniem er over eens..beetje vaag..misschien verplaatsen in een verkooptopic...hehehe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Zou je alsjeblieft wat meer op je algemene netheid willen letten? |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |