|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Onecht Toernooi [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 17-03-2006 20:25] |
|
[zaagmodus] Kan de naam van het klassieke muziek-topic wellicht gewijzigd worden in iets a la 'Klassieke muziek / Componisten' ? Persoonlijk vind ik alleen 'klassiek' weinig specifiek, namelijk... [/zaagmodus] |
|
mag het Big Brother topic gewoon 'Big Brother en ander reality toestanden' heten? signature |
|
Klassieke muziek / componisten is gelukkig wel specifiek. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: lol elitair gedoe... signature |
|
Elitair valt best mee, maar het voorstel van Hexegoth voegt he-le-maal niets toe. Ooit klassieke muziek gehoord zonder componist? Neen. Ooit van componisten gehoord die geen klassieke muziek componeren? Ja. Dat is niet specificeren maar verbreden. You go Hexegoth! ------------------------------------------ Hmmz ik zie nu dat het topic alleen 'klassiek' heet en in muziek algemeen staat. Je zou eventueel de link kunnen leggen tussen die twee. Klassiek <-> muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-03-2006 21:16] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Leest en gij zult zien. Daarbij: sinds wanneer zijn muzikanten die metal- of popnummers schrijven geen componisten? Dan vind ik het met de toevoeging dat het in dit bewuste topic over (het werk van) 'klassieke' componisten gaat toch wel een stukje specifieker, eigenlijk, beetje, toch wel, zegmaar. |
|
Kom laten we een autobiografisch topic starten over klassieke componisten! Leuk, en daarnaast natuurlijk bijster interessant! Of laten we de topics nog specifieker maken en onderscheiden we zelfs elke stroming binnen de klassieke muziek! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: glitch! signature |
|
Jij hebt opzich best goeie ideeën, Nix. Maar WTF, laten wij dit schier oneindige debat een halt toeroepen. |
|
Tja, je kan ook een Klassieke Muziek topic aanmaken. En een voor Componisten. En een voor componisten in klassieke muziek. Zeg maar. |
|
quote: ik wil die vorige avatar terug signature |
|
quote: Bang dat je je muziekgeschiedenis niet kent? Ok, ik hou ook weekend. Pleit jij maar lekker voor een titel verduidelijking voor diegene die geen link kunnen leggen tussen Klassiek en muziek. Over het algemeen zijn dit ook mensen die geen r*k weten over wat dan ook met klassiek te maken heeft. Kusje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2101738 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2086624 Zijn deze topics gewoon niet hetzelfde??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: oke is 1 te weinig ???? Ik weet het ik heb niet veel te doen , omdat ik het zm forum loop door te lezen... Boring sunday etc [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 19-03-2006 11:35] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Geeft niet, hier help je ons wel mee om zinloze topics weg te halen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het aborym topic: quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/577103 Je moeder. |
|
|
|
cheers Judge M. Bruce Banner |
|
quote: Doe die ook even Renamen naar een algemeen Aborym topic, dus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bij deze Bruce Banner |
|
quote: Autobiografisch topic over klassieke componisten? Ik heb er toch zo mijn twijfels over of er in zo'n topic daadwerkelijk gepost gaat worden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |