IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten topic XIII Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 15:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 februari 2006 15:46 schreef jbassist het volgende:
mmkaayy, betekend AJB dan iets?

Als je blieft???
Net zo als in AUB?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-02-2006 15:52 by Nix Profiel van Nix

Juist ja.


Ik wil even zeuren (daar ben ik immers vrouw voor) over het sneeuwlogo. (Ondanks dat je hem alleen met een reply ziet.)

Ik pleit voor een zon-logo. Het is namelijk weer bijna lente en een beetje warmte kan ZM wel gebruiken. Wellicht als ik niets beters te doen heb, zal ik een voorbeeld maken.



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 februari 2006 15:49 schreef IJsregen het volgende:
Sorry... Maarem, ik was gebanned wegens onnodig gespam hier? Offtopic gespam? Ik mag hier dus niet zeggen wat ik vind, gezien dat niet als klacht gezien wordt? Jammer, jammer.

Enne, waarschuwing? Ook niet gehad. Lachen wel. Ja Grey, ik voel me al een hele meid met mn ban. Triest dat je offline ging toen ik mijn reactie hier op typte, maar daar ga ik hier maar geen woord meer aan vuil maken, gezien dit wordt gezien als onnodig gespam.
Jankerd
Ban her


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-02-2006 15:54 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 7 februari 2006 15:50 schreef zillah-morte het volgende:
Als je blieft???
Net zo als in AUB?


Tja, zeg dan AUB


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 16:01 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2006 15:54 schreef jbassist het volgende:
Tja, zeg dan AUB


Zoals Van Gaal ooit zei: "ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom?"

Als ik jou aanspreek, quote ik je wel, of zeg ik wel " @ Jbassist: " ok?



Bruce Banner


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-02-2006 16:03 by jbassist Profiel van jbassist

al mijn verstand gaat naar knopjes draaien en EQs/compressors.. excuse me


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 16:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Dan is dat duidelijk. Houd overbodig gedoe dan buiten de serieuze topics


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 16:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 15:49 schreef IJsregen het volgende:
Sorry... Maarem, ik was gebanned wegens onnodig gespam hier?


Het werd eens tijd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-02-2006 16:38 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 februari 2006 21:23 schreef H-K het volgende:
Waarom verdedig je je standpunt uberhaupt. Hij heeft een ban en hij komt terug onder een andere naam. Daar staan langere bans op(was iig vroegah wel zo)
Regels zijn regels, houdt men zich er niet aan dan flikkeren ze maar op


juist!

hehe


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 16:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 februari 2006 21:23 schreef H-K het volgende:
Waarom verdedig je je standpunt uberhaupt. Hij heeft een ban en hij komt terug onder een andere naam. Daar staan langere bans op(was iig vroegah wel zo)
Regels zijn regels, houdt men zich er niet aan dan flikkeren ze maar op


Niet helemaal.

Ik heb nog ergens in de krochten van mijn digitale archief een mailtje van het modteam waarin uitdrukkelijk staat dat in geval van tijdelijk bannen er vanuit gegaan wordt dat je zelf een tijdje wegblijft en dat er geen actie ondernomen wordt om je eventuele kloon te bannen. Vandaar dat mijn ban-alterego gewoon open en bloot heeft zitten posten.

Het is wel even anders in geval van permanente bans en mensen die stelselmatig met klonen werken.

Ik zal dat mailtje eens een keer zoeken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-02-2006 16:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 februari 2006 16:43 schreef Chelman het volgende:
Niet helemaal.

Ik heb nog ergens in de krochten van mijn digitale archief een mailtje van het modteam waarin uitdrukkelijk staat dat in geval van tijdelijk bannen er vanuit gegaan wordt dat je zelf een tijdje wegblijft en dat er geen actie ondernomen wordt om je eventuele kloon te bannen. Vandaar dat mijn ban-alterego gewoon open en bloot heeft zitten posten.

Het is wel even anders in geval van permanente bans en mensen die stelselmatig met klonen werken.

Ik zal dat mailtje eens een keer zoeken.


in mijn geval dus niet...


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 16:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 16:44 schreef karnivoor het volgende:
in mijn geval dus niet...


Jij had toch een permanente ban?




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 16:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Een kloon mag gewoon in principe niet aangemaakt worden. Zou lekker zijn, als je eerst iets doet waardoor je gebannend zou worden, en dat je dan lekker verder zou gaan onder een andere naam.
Van wanneer dateerd dat mailtje Chel?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 16:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 16:46 schreef zillah-morte het volgende:
Een kloon mag gewoon in principe niet aangemaakt worden. Zou lekker zijn, als je eerst iets doet waardoor je gebannend zou worden, en dat je dan lekker verder zou gaan onder een andere naam.
Van wanneer dateerd dat mailtje Chel?


2003/2004 of zo. Misschien 2005. Het was iig een mailtje van Fire.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 16:49 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

22 augustus 2004. of iig in die week (staat me zoiets van bij... of we moeten toen een ander akkefietje gehad hebben)


Bruce Banner


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 16:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 februari 2006 16:47 schreef Chelman het volgende:
2003/2004 of zo. Misschien 2005. Het was iig een mailtje van Fire.

Oeh ik BAN benieuwd. Interesant.
We zijn de laatste tijd wel met verduidelijking van regels bezig, dus kunnen we dit standpunt even meenemen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 16:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 16:49 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
22 augustus 2004. of iig in die week (staat me zoiets van bij... of we moeten toen een ander akkefietje gehad hebben)


Het ging toen niet om de beroemde KOFSCHIP ban.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 16:51 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Hoe heette dat account?


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 16:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 16:49 schreef zillah-morte het volgende:
Oeh ik BAN benieuwd. Interesant.
We zijn de laatste tijd wel met verduidelijking van regels bezig, dus kunnen we dit standpunt even meenemen.


Ik ga het dadelijk thuis even opzoeken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2006 16:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 februari 2006 16:51 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Hoe heette dat account?



Hij is niet gebanned en is al tijden niet gebruikt. Als ik je vertel hoe het heette ga je het bannen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2006 16:53 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Nee. datum checken.

(ik laat het overigens hierbij, wat dit topic betreft)


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-02-2006 16:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 februari 2006 16:45 schreef Chelman het volgende:
Jij had toch een permanente ban?





dat was ruim daarvoor


Je moeder.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-02-2006 18:02 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 7 februari 2006 15:10 schreef Chelman het volgende:
Waarom is mijn post in de Televisieserie topic door Smoochy aangepast?

Had het iets met rechtsextremisme te maken? Of moet Smoochy wat minder gaan blowen en weer eens wat hersencellen kweken?

Het was geplaatst in het kader van een bericht over een Discovery serie en was geen rechtsextremistisch plaatje. De plaatjes van Saddam die op dit forum staan worden ook niet verwijderd voor het verheerlijken van terrorisme, genocide of het gebruik van chemische wapens.

Dit is natuurlijk des te irritanter, daar een grapje over Hitler in Lollig blijkbaar wel mag en al zeker wanneer het door een mod gepost is.




Nee. ten eerste ben ik al gestopt met blowen dus dat ga maar blowen onzin heeft op deze jongen geen toepassing meer.
Ten tweede ik heb niks aan de tekst veranderd alleen de foto van Hitler en cornuit weggehaald.

Ik kan niet de 1 wel foto`s van hem laten posten en de andere niet, nu weet ik wel dat je er geen rechtse gedachten bij had maar de lijn van rechts extreme foto`s modereren geld voor iedereen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-02-2006 18:08 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 7 februari 2006 15:49 schreef IJsregen het volgende:
Sorry... Maarem, ik was gebanned wegens onnodig gespam hier? Offtopic gespam? Ik mag hier dus niet zeggen wat ik vind, gezien dat niet als klacht gezien wordt? Jammer, jammer.

Enne, waarschuwing? Ook niet gehad. Lachen wel. Ja Grey, ik voel me al een hele meid met mn ban. Triest dat je offline ging toen ik mijn reactie hier op typte, maar daar ga ik hier maar geen woord meer aan vuil maken, gezien dit wordt gezien als onnodig gespam.


Om hier even op terug te komen: stop eens met miepen, je bent vaak genoeg op je vingers getikt wat betreft offtopic posten in een groot aantal topics. Je gaat me niet vertellen dat je niet wist waarom je gebanned was.
Ik meen me ook te herinneren dat ik je persoonlijk ook al meerdere keren gewaarschuwd heb op het forum zelf, op een gegeven moment houdt het gewoon op.

Dat je na de ban geen mailtje hebt gekregen (wat ik van jouw klacht opmaak) is een fout aan onze kant. Mijn/onze excuses daarvoor. Als je wilt kan ik je alsnog (doch achteraf) eentje sturen.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-02-2006 18:24 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Dus, kort samengevat komt het beleid van ZM erop neer dat het posten van een foto van Hitler erop neerkomt dat diegene een rechts-extremist is, dat deze foto altijd verwijderd wordt, en je dus eventueel ook nog een ban krijgt?

Hoe zit het o.a. met foto's van Marc Dutroux, Stalin en Mao




[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 07-02-2006 18:27]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen