![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk dit is Crusty the Clown: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nou maar weer ontopic dacht ik. Debateren over crust of niet..het crusttopic graag. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik denk dat dat van voor zijn tijd is........ Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Volgens mij is 'gooien' met het woord kanker niet toegestaan op ZM. Ik pleit voor een ban. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Klacht : Laine dinges behandelt klachten niet serieus : ik zie dat het woord kanker al weer wordt gebruikt hier. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik vind dat deze meneer een ban mag krijgen wegens het niet houden aan persoonlijk gemaakte afspraken met moderators betreft het woord kanker. Oja en omdat hij zo ontzettend veel en langdradig aan het zeuren is en hij is geeneens een vrouw. ![]() |
|
Nee, hij is vermaak voor het volk, geef hem een fluit en laat em lopen ![]() |
|
quote: Hij moet eens kappen met zo te zeuren. ![]() |
|
quote:Kutte is wel dat dat over een maand weer begint. ![]() |
|
quote: Oh het is een maandelijkse periode, dus toch vrouw. In dat geval mag het. ![]() |
|
quote:Daar is de wetenschap nog niet uit. Samen met Viola Holt heeft Nederland nu twee wonderen der natuur. ![]() |
|
quote:Nee. Een beetje emancipatie tonen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() quote: Ja nouja ik gun het hem uiteraard van harte. Snap alleen zijn standpunten niet zo, de ene keer dit en de andere keer dat. ![]() |
|
![]() Klopt Maar weer ongoffick. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Gekanker van em is storend ![]() |
|
quote: Daar heeft hij een waarschuwing voor gehad. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 09-03-2006 22:02] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Mijn klacht is min of meer serieus. Dat hij met het woord kanker smijt maakt mij echt niets uit; Maar is zie graag een consequent beleid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ban me maar dan. ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
En in welke context moet ik dat zien? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ja zeker weten doe ik zo voor je. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Staat stoer voor zn vriendjes waarschijnlijk, gebanned voor het goede doel.. safe the krakers enz enz enz. Ehm anyway, zowieso inderdaad een klacht.. het gebruik van het woord kanker wat mensen als jbassist en whiterider veelvuldig gebruiken. Wees er consequent in. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-03-2006 22:05] ![]() |
|
WAT EEN SCENEHIV DE LAATSTE TIJD. Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |