|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien is dit niet de juiste plaats om dit te posten, omdat het kan liggen aan mijn eigen onkunde aangaande de zoekfunctie, maar ik zou het toch wel handig vinden als je binnen de zoek-functie een soort rudimentaire 'advanced search' optie had. Voorbeeldje: als ik een topic zoek over de band 'December', dan krijg ik dus 2 pagina's aan hits over de maand december, maar niks over de band. Kan natuurlijk ook dat er geen topic over de band bestaat, maar zelfs als die er was dan nog loop je door hele hopen nutteloze extra's te struinen. Een aanvullende zoek-optie als 'December' [band] zou dan handig zijn. Al moet ik toegeven dat ik zelf ook geen flauw idee heb of een zoek-machine uberhaupt ooit zelf zo'n onderscheid kan maken, aangezien forumgebruikers zelfstandig topic-titels kunnen maken. Dus waarschijnlijk is het een utopie om dit opgelost te zien. Maar goed, niet geschoten is altijd een bok. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
In die lijn trouwens, zou het mogelijk zijn om een lijst van album-recensies op alfabetische volgorde doorzoekbaar te maken? Dat je onder het kopje 'recensies' een lijstje krijgt met a-z en dan de letter van de bandnaam aanklikken om de album-recensies snel terug te vinden? (Ik zit nu zorgelijk te wachten op een "Erm, Mark, dat kan dus allang. Enorme kansloze amateur.") She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Als je op de frontpage aan de linkerkant op 'recensies' klikt krijg je de recensies op volgorde van plaatsing. Op alfabet kan 'volgens mij' niet. |
|
quote:Kan inderdaad nog niet. Zou inderdaad een handige optie zijn. Ik zal het eens voorleggen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hoewel reeds eerder aangestipt, men wil ons nog steeds meer laten weten over Jezus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:En over kleding, oh nee! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-02-2006 16:49] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als het een banner van Harry's Bar in Schubbekuttenveen of van Neckermann is hoor je toch ook niemand klagen? Wat is dat voor rebels gedrag? Dat is reclame, waarmee dit forum betaald wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-02-2006 16:51] Bruce Banner |
|
quote: I love Jezus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ja?? EN??? Damn zeg ... wat boeit jou dat nou welke banner er staat, net alsof ik interesse heb in een keltisch bed ... |
|
[offtopic]LOL!!!!![/offtopic] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mijn zus is dan ook gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote: Het is de bedoeling dat je voor elk concert een topic opent. Anders krijg je een centraal topic vol gepraat, en aparte topics met nog meer van dezelfde discussies. Bruce Banner |
|
quote: Ok, dank voor de reactie! |
|
quote: At your service. Je kan de tourdata uiteraard wel in een algemeen Red Sparowes topic posten Bruce Banner |
|
En zet ze dan meteen in de concertagenda op de frontpage |
|
Kan iemand Duffeknol bannen? Of het is iemand die z'n frustraties via een kloon kwijt wil, of het is gewoon echt een botmongool. Either way --> OVENS! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Helaas beslis ik daar niet alleen over, maar als het aan mij persoonlijk lag... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb een paar post van em gelezen...weinig zinsvol komt eruit.. Maarja..dan zou ik ook nog weleens gebanned kunnen worden... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Kan het volgende topic verplaatst worden naar 'Concerten'?: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2064949 |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik weet niet of dat dit een storing is bij ZM of op mn computer (lijkt me vrij sterk, ding is twee weken oud...) Maar het gebeurt tegenwoordig best vaak dat ik op index klik in het forum, en dat ik dan weer de frontpage voor mn giechel krijg. Weet niet of jullie dr iets mee kunnen, maar veel plezier dr mee... |
|
Gewoon beter mikken. Als je net buiten Index klikt..klik je eigenlijk op de ZM logo....en die neemt je naar de frontpage. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ligt inderdaad aan je mik-capaciteiten. Maar dat klik-vlak van dat logo ligt wel irritant dicht tegen de link naar de forum index. Ik klik ook vaak per ongeluk mis. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |