|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als dat jou mening is dat elk topic waar jij het niet mee eens bent verkloot dient te worden, dan verdien jij gewoon gebannend te worden imo, als je ergens problemen mee hebt dien je een klacht in, je gaat niet als een kleuter dingen lopen verzieken en mensen uitschelden. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 28-02-2006 19:55] |
|
quote: Onreal Tournament, dat spel ken je wel. Suck my piss |
|
quote: JB jongen, ik ben het er ook niet mee-eens. Zoals wel duidelijk heb ik me er nooit goed in verdiept, maar ik ga men niet tegen de haren instrijken. Laat ze lekker muziek luisteren die ze willen horen. Men zegt toch ook niet dat jij niet met Greyline op tour moet gaan omdat Greyline een enorme zuigband is (dunno btw )? Zelfde principe eigenlijk. Laat mensen lekker hun eigen ding doen, als je het er mee-eens bent; Klaar, zo niet mag je dit ook laten blijken en er daarna vandoor gaan ipv door te blijven zieken, want dan kun je indd wel beter vertrekken omdat je dan geen nuttige bijdrage leverd aan, en mensen enkel irriteerd. Edit; Niet persoonlijk trouwens, maar dat weet je ook wel. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 28-02-2006 19:59] Disko Disko Partizani |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
ik wil nog wel eens doorkankeren en ik post ook al niet meer in dat topic, maar ik heb hier een echte klacht, en heb me netjes gehouden volgens mij... ditmaal ben ik het niet die zit tekankeren, hun reactie heb ik momenteel toch geen zak aan net als zij aan mijn reacties in hen topic dus als ze nou eens een beetje verstand laten zien doen ze hetzelfde. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 20:07] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Wat bedoel je nu te zeggen? |
|
Wat een gepiep zeg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: dat ik niet zoals ijsregen zegt doelloos zit door temekkeren. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
In jouw ogen niet, nee. Andere klachten nu?! Disko Disko Partizani |
|
quote: |
|
ik ben al enkele keren in elkaar gebeukt geraakt doordat ik iets over hetzelfde onderwerp zij en hetzelfde op een forum doen is dan een kleine stap.. mijn fakking klacht staat nog! ga mijn bek zeker niet houden. Ontopic! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Maar goed in jou ogen is dus iedereen die een afkeer heeft tegen he communisme meteen een nazi die alle joden dood wil hebben? Bekrompen wereld leef jij in dan, ik heb met je te doen. |
|
quote: And so am I. Maar dan ga ik nog niet iedereen daarin betrekken en generaliseren. Misschien moet je het leren loslaten. Edit; En verder, mensen hun ding gewoon laten doen. Je er niet mee bemoeien en je er voor afsluiten. Maar dat had ik ook al gezegd... En as I said. Andere klachten lijken me een goed plan nu. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 28-02-2006 20:29] Disko Disko Partizani |
|
quote: Ja, blablablalbkjasd;lfhadsgl;kadsjf, huil huil huil. Reageer eens inhoudelijk op m'n laatste post, of hou je smoel en hou je bezig met zaken waar je wel vestand van hebt. |
|
heb ik indirect gedaan als je eens goed doorleest. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb niets aan indirect gelul. quote: |
|
Ik vind het toch nog een prestatie van een geestelijk gehandicapte als jbassist dat ie toch nog zeker 30% van zijn zinnen in correct Nederlands weet uit te kramen. Dat de resterende 70% onleesbaar is vergeten we voor het gemak maar even. Nog zo stoere internet warrior. |
|
fijn, Op de frontpage staat iig 1 recensie in de nieuws sector, en moet dus naar de recensie afdeling.. misschien een mod die dat wil rechtzetten? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@Zakkenvuller; En dat vind ik dan wel weer een domme opmerking. Zoiets zeg je gewoon niet. En daarbij; Ik smerem hier voor ik weer gebanned word. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 28-02-2006 20:37] Disko Disko Partizani |
|
quote: welke? Bruce Banner |
|
kun je toch zien, bovenste 2 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@whiterider ik heb sowiso niks aan jou reactie in dit bewuste topic maar: het maakt me geen zak uit welke "band" zulks propageert als het maar op elk mogelijke manier de kop wordt ingedrukt. zulke punten horen niet op een forum (of waar dan ook, daar zijn ze te debiel en extreem voor), en moeten zeker niet op zo'n manier bejubeld teworden. Voor de 1000ste keer. waarom reageer ik ook ingodsnaam nog (vooral tegen een gast die zijn shirt bij de broek in doet, for godsake dude...) ik wacht nu eerst wel af wat de eerste de beste mod er van zegt, dit heeft weinig zin. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-02-2006 20:43] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ach, mensen die vanwege hun mening in elkaar worden gebeukt hebben die mening over het algemeen niet op een redelijke manier kenbaar gemaakt. Maar als je een mes in je buik krijgt zal ik je benoemen tot held en je foto naast die van Theo van Gogh neerzetten. |
|
quote: Ik kan ze niet verplaatsen. Denk dat de redactieleden dat wel kunnen. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |