|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2015098 kan iemand die titel nou eens veranderen? seached iets fijner... Je moeder. |
|
Done Bruce Banner |
|
zoiets SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Je moeder. |
|
Lain modereerd mijn modereer acties SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Gast, ik heb eerst Paul nog even geholpen over die verdomde Jezus banner ja? Niet huilen. Verder heb ik geen klachten, daar ik vind dat ZM goed bezig is FREEZE |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja zo jezusbanner is ook zo erg pffff grow up. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Anderen stoorden zich eraan ja? Ik kijk niet eens naar die banner... Maar goed, ik houd mijn muil in het vervolg wel... FREEZE |
|
quote: Nee hoor je mag alles aangeven. Mensen doe niet zo naar tegen elkaar. Hey dat rijmt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Sukkel. Over die banner was er al een topic aangemaakt en is het 100 keer in Lollig gepost. Enorme ontdekker van het kwaad. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe. Vette subtitle. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
subtiel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Joh... Paul vroeg welke site het precies was... Dus als vriendelijke medemens heb ik daarmee (geprobeerd) te helpen... Als het je niet zint, pech En nu gaan we terug naar klachten... Daar is dit topic tenslotte echt voor FREEZE |
|
Ik wil graag klagen over de onmeunige hoeveelheid gezanik in dit topic. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Goed punt, maar: 1) dit veroorzaakt alleen maar meer gezanik 2) vriendelijk vragen helpt niet, STFU zeggen ook niet... Bruce Banner |
|
quote: Ik voel me geroepen om hier nog even op te reageren. Sorry, beetje laat, was druk bezig met het opbouwen van een expositie. Die topics die ik opende waren niet bedoelt om te blijven bestaan. Ik moest snel die vragen beantwoord hebben omdat ik met een deadline zat, en zodra ik het antwoord had gevonden, sloot ik ze weer. Als er een gebruiker in dezelfde situatie zit laten we dat topic ook open, totdat diegene het antwoord heeft gevonden. Lijkt me geen probleem, toch? |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2046129 mag dicht lijkt me... [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 18-01-2006 21:08] |
|
zou dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1476160 deze naam: Scenario 2 (voorheen Aura) - NL death/doom kunnen krijgen? alvast bedankt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Klaar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jezus wat snel thanks! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hij wordt steeds leuker.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |