|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Buahaha, verdomme, je hebt gelijk! En ik mezelf maar bijna een week afvragen hoe dat kon |
|
Hahahaha, was het niet Karl Marx die zei: "De meeste problemen komen voort uit miscommunicatie."? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-02-2006 17:05] |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
EN NOG STEEDS GEEN KOFFIE (cappucino zou ook cool zijn) SMILE!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Cappuccino is voor meisjes. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-02-2006 16:50] |
|
kom op zeg... Bruce Banner |
|
quote:Jij kan het weten. Bedankt voor je klacht! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 16-02-2006 16:55] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
(.) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 16-02-2006 17:01] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Jullie zijn inde war. Klachten en koffie zijn 2 totaal andere zaken. ALLEEN KLACHTEN AUB! de rest word weggewerkt. Hier flauw doorlullen wordt ,hoe irritant het ook is, met een waarschuwing, (en daarna kortere metten) bestraft. Fight fire with fire enzo. bedankt Bruce Banner |
|
shit, sorry, ik had ff niet door dat dit 't klachtentopic was (niet goed gekeken) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Het is ook vrijwel niet te onderscheiden van het lultopic these days. Zoals Lain al zei, klachten! Offtopic reacties worden gemodereerd. |
|
Hoort 't ontkennen van de holocaust er tegenwoordig bij voor een mod? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2077179 |
|
quote: Zo idd... De hele tijd lopen ze te lullen over dat ZM misschien wel eens in de problemen zou kunnen komen en dit wordt dan doodleuk (woordkeuze ) weer door de vingers gezien... Heerlijk consequent weer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De term "jammer" gaat een Hit worden in de zoek functie. Ik zeg het je. Suck my piss |
|
quote: Wat een gezeik! Psycho: Waarom loop jij ALTIJD te zaniken, de mods te verbeteren, en de stoere dude uitte hangen, maar heb je jezelf nooit als mod verkiesbaar gesteld? Hou eens op met je eeuwige gemekker, man! Holocaust ontkennen? Doe eens normaal! Ten eerste is dat de titel van Heiden, ja?! En ten tweede staat er ook iets in die regels over PARODIEEN, en ik neem aan dat jullie wel slim genoeg zijn om de grap van deze titel in te zien. Jammer lui, jullie geklaag slaat nergens op. Bruce Banner |
|
quote:Gelukkig is dit geen compleet overbodige post. Pot ketel zwart. En ga nu maar weer fij photoshoppen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
nog even over holocaust ontkennen... een spotprent over allah is leuk, maar nu flip je? beetje hypocriet, niet? Bruce Banner |
|
dat is ook echt te vergelijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In principe hebben ze wel gelijk..ik vind dan ook dat die titel aangepast moet worden. Je kan niet het ene toelaten en het andere weer niet, zo maak je jezelf toch een beetje ongeloofswaardig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ontkennen van holocaust is strafbaar beste mods ... |
|
quote: Idd..maar ik ontken het ook niet..zie post. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Niet in Nederland. dat wetvoorstel is er nooit doorheen gekomen. Sowieso wordt het in dit geval niet ontkent maar worden de ófficiele'aantallen bekritiseerd. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-02-2006 11:11] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmm ik dacht dat het strafbaar was. In ieder geval in strijd met de ZM regels die door God in den beginnen geschapen zijn .... |
|
quote: Inderdaad, wel vreemd dat dit dan wel mag omdat het een parodie is en al het andere niet. Werd er laatst verteld dat een passend plaatje/tekst in de juiste situatie wel mag maar dat lijkt me niet van toepassing in de topic titel. Aanpassen lijkt me. edit: al al gedaan zo te zien [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-02-2006 11:14] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |