![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Meningen? 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
HEEEEEERSCHEND!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 02-01-2002 19:30] ![]() |
|
quote: Die mening deel ik ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote:eh ik ook ![]() ![]() |
|
hun zijn wel goed ja maar ik vind ze niet de beste maar ze zijn wel goed ![]() |
|
goed,alhoewel soms iets te druk. maar ik heb ze dus live gezien tijdens hun laatste our en dat was wel erg supergoed. die gasten zijn zeer goed ![]() |
|
Ik vind Whisper Supremacy toch het beste, wow technisch en hard, wat wil je nog meer? ![]() ![]() |
|
quote: dat heb ik meer mensen horen zeggen. Ik persoonlijk vin dat juist weer niet. Die grunds die hij doet vin ik nergens naar klinken.(slap, en makkelijk) De vox van Mike Disalvo(ofzo) vink veel energieker en agressiever klinken en, vin ze daarom beter bij den muzak passen. Suck my piss ![]() |
|
mwa, kan niet echt zeggen dat ik ze goed vindt. Ze hebben wel een aantal leuke nummers maar de rest vindt ik niet veel aan. ![]() |
|
CRYPTOPSY HEEERSCHD!!! een van de meest brute en tegelijk ook gigantisch technische band die er is. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trieste gast ![]() |
|
daar sluit ik me bij aan, ik heb zelf trouwens geeeen idee hoeveel zangers die lui hebben gehad maar die op wacken 2001 was wel goei ![]() NP: phobophile ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hard, snel, technisch, strak, agressief, goeie drummer, goed op elkaar ingespeelde gitaristen, inventieve bassist, energieke zang... Wat zoek je nog meer in een band? HEEEEEEEERRRRRSTTTT!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
jah hoe kan ik die drums vergeten ![]() ![]() snel en toch strak ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: wat die drummer doet is wel knap jah.maaaaaar, moet je eens naar de lange blasts van em luisteren. De snaredrum (zal wel weer fout gespelt zijn)klinkt op het einde van de blast steeds zachter. Vergelijk dit eens met de drummer van bijv. Dying fetus. Neemt niet weg dat het een goeje drummer is natuurlijk!Ik bedoel DAMN!!!SNEL! Suck my piss ![]() |
|
Cryptopsy is enorm goed. Vooral de periode met Lord Worm (Lord Worm is één van m'n favoriete deathkotsers). WAT een kotsbak... 'None So Vile' is een regelrechte klassieker... alleen in een rare wereld als deze verkoopt Cannibal Corpse meer dan Cryptopsy (en die quote heb ik gejat, ik geef het toe, van anus.com.... maar hij heeft wel gelijk). ![]() |
|
aan deze band hoeven geen woorden vuil gemaakt te worden,alleen smilies ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -kan ook wel wat minder- [Dit bericht is gemodereerd door skullfuck op 03-01-2002 0:25] No meat is sweater ![]() |
|
cryptopsy is meesterlijk, vooral de 1e c.d. en daar weer het 1e nummer van. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Cryptopsy is wel heersend. Ik heb None So Vile van ze ![]() ![]() |
|
Cryptopsy roelt de tech deathmetal scene! ![]() ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
None so Vile = zown beetje m'n favoriete cd. Cryptopsy (met Lord Worm!!!) heerst!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Maar ook zonder Lord Worm zijn ze zeker niet verkeerd! Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
uh veel smilies enzo maar weinig argumenten, bij sommige mensen althans ![]() Je moeder. ![]() |
|
jaah toen was et stil ![]() Je moeder. ![]() |
|
Cryptopsy: Live gezien in Metropool met Vader. In een woord: BRILJANT!!!! Laatste 2 cd´s in de kast staan. Samen met Nile de modernste populaire grind band anno nu als je het mij vraagt. ![]() |
|
DEATHMETAL (dus ook Cryptopsy) S U C K S !!! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK ![]() |
|
quote: ben blij dat je je mening toch zo subtiel weet te brengen No meat is sweater ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |