|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat bedoel je precies? Werd je gepest omdat je flaporen hebt (noem maar wat) of omdat je er "metal" uitziet? |
|
ik had net een serieus/ontopic antwoord. Maar toen ik hem wou plaatsen was ie net gesloten. Ik ga het niet weer helemaal schrijven maar in het kort: Als je normaal doet, wordt er normaal tegen jouw gedaan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: erm.. niet echt op het ovc.. daar ben ik gewoon heeel kalm en zeg byna nix maarja Godverdommen.. |
|
iedereen wordt wel eens gepest op school, ik heb het ook wel eens gehad en er zijn ook wel eens klappen gevallen het maakte mijn niet zoveel uit kleine groep grote groep buitenlander of niet, gewoon de grootste in de groep zijn schedel bewerken. Who Dares Wins is een goed motto |
|
Als jij er anders uit ziet dan ze gewend zijn, vinden ze je raar. En wat ze niet kennen, willen ze ook niet kennen. Daarom gaan ze maar pesten net zo lang tot jij op hen gaat lijken. Wees gewoon je zelf, en ga niet gelijk schelden, daar maak je het alleen erger mee. Wiegen Meister ! |
|
Als ze je willen pesten doen ze het toch wel. Maakt niet uit hoe je er uit ziet. Al zie je er hetzelfde uit en doe je precies net zo, als ze je niet moeten moeten ze je niet. No regrets and no remorse... |
|
Af en toe, omdat ik lang haar heb, of iig aan het kweken (komt tot mijn schouders)maar ik behoud mijn waardigheid, verlaag me niet tot hun niveau en negeer ze. Denk niet dat het helpt om erop te gaan reageren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben ook heel wat keren gepest, en nopg steeds wordt er (ook op straat) me regelmatig wat nageroepen, maar ik ga er nooit op in. Resultaat: nooit mot en nooit knokpartijen. |
|
Ben heel veel gepest. Mensen kunnen anderen meestal niet met rust laten... Dead things grow from deep inside... |
|
Werd heel vroeger wel eens gepest maar aangezien ik groter en sterker dan de rest was (was op m'n elfde even groot als nu, zo'n meter zevetig) was dat altijd snel gedaan.. Yep, I resorted to violence... Niet reageren is neit altijd de beste oplossing hoor.. Gewoon trouw blijven aan jezelf en niet gaan geloven in wat de pesters over je vertellen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ben vroeger sporadisch gepest, maar het heeft geen vat op mij, dus gaven ze het altijd snel op. Wel vaak mensen moeten helpen die veel gepest werden, ik ga dan altijd de pesters enorm terugpesten, koekje van eigen deeg. Werkt wel ... |
|
quote: Dit gaat dus totaal niet op op een middelbare school! .... hier (of in ieder geval op mijn oude school) is het namelijk vrijwel altijd zo dat er mensen zijn die zich dusdanig onzeker voelen dat ze de behoefte hebben anderen zwart te maken en te pesten omdat ze dan denken er zelf beter van te worden. |
|
Van gepest worden word je hard dus zit er maar niet over in. Overigens, je kan ook zo denken: Als ze je pesten omdat je er "anders" (metal of zo) uitziet zijn het gewoon domme kortzichtige kleuters. Zoals de meeste mensen. Wees blij dat je zelf beter bent. Dat je verstand hebt! |
|
Niet alleenop school worden mensen gepest /aangesproken op hun uiterlijk cq. muzikale voorkeur op straat zijn er ook genoeg mensen die het erg lollig vinden om 'heks-spook-addams family en sssatan' te gillen...moet je gewoon boven staan anders loop je de hele dag met een verhoogde bloeddruk Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik krijg wel eens een rode kop als ik alleen door het centerum loopt die schoenen maken herrie als een harnas en iedereen kijk me dan aan Godverdommen.. |
|
quote: ik ben heel blij Godverdommen.. |
|
quote:Waar de hel is je zool dan van gemaakt? Metaal? Tip: Koop schoenen met rubberen zolen! |
|
quote: Het zal wel overal ergens anders zijn, maar op school was ik 1 v/d 10 jongens met lang haar, en er zaten iets van 2000 mensen op school. Ik heb gabbers als vriend gehad, sjonnies etc. Ik heb ook problemen gehad met gabbers op school aangezien ik anders was, maar dat was een kleine minderheid, dat is ok buiten school zo, dat is het leven (eikels heb je overal). Ik merkte juist meer op dat mensen die onzeker waren sneller gepest werden. Die mensen gedroegen zich behoorlijk vreemd, niet dat dat een vrijkaartje is om iemand te gaan pesten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: LOL dat had ik vroeger ook met mn cowboy laarzen , maar goed vroeger op middelbare school ook heel wat afgeknokt, ook best vaak verloren, maar werd niet meer gepest, wan t diegen die dat deden wisten dat ik er meteen op los sloeg, schrikt toch wel, af, negeren werkt niet zo goed namelijk... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Datzelfde had ik ook. Toen ik de pesters probeerde te negeren, gingen ze alleen maar nog meer pesten. Maar toen ik op een gegeven moment een flinke knokpartij met iemand had gehad, was het gepest praktisch over. Het is eigenlijk gewoon een kwestie van respect afdwingen... (Bij mij was het trouwens op de lagere school.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heh, bij mij was het ook op de lagere school. Ik was altijd de kleinste van de klas EN haalde de hoogste cijfers, toen ik weer eens jankend thuiskwam moest ik van m'n ouders op judo. Dat is één van de beste beslissingen die ze genomen hebben, drie gevechten later hoorde ik bij de stoersten van de klas, was nog steeds de kleinste EN had nog steeds de hoogste cijfers, maar geen enkel probleem meer. Al is vechten op de lagere school wel wat anders dan op de middelbare school denk ik (je kunt gewoon minder harde klappen uidelen, dus zal er ook minder misgaan). |
|
ik ben tot het einde van de middelbare school gepest omdat ik ook "anders" was. op de basisschool werd ik alleen gepest door gasten die hoger/lager dan mij zaten en ben daardoor heel erg onzeker geworden. op de middelbare school werd het na de 3de gelukkig veel minder erg en in de 4de is het wel tot een aantal vechtpartijen gekomen omdat ik toen ook in een moeilijke thuissituatie zat(ouders net gescheiden en moeder die int ziekehuis lag voor kanker). maar nu, op het grafisch lyceum rotterdam, word ik gelukkig niet meer gepest en dat moeten ze ook niet meer doen ook ik denk dat ik bijna nooit gevochten heb doordat ik vrij beschermd ben opgevoed en omdat ik(nog steeds) bang ben iemand pijn te doen. als ik niet gepest zou zijn zou me leven er heel anders hebben uitgezien, maar ik sta nu heeel stevig in me schoene dus das wel een voordeel ervan BEHHH! |
|
Ja ... ook al is de pestkop 2 koppen groter ... gewoon een keer voor zijn/haar smoel slaan ... als je daarmee zelf ook een keer in elkaar getikt wordt moet je maar op de koop toenemen maar pesten wordt daarna voor de pestkop een te pijnlijke zaak als hij jou weer pakt en zal dan waarschijnlijk iemand anders pakken. |
|
quote: Zo was het bij mij ook. Toen ik nog op de lagere school zat, was het janken om het minste of geringste. In de loop van de tijd ben ik steeds zelfverzekerder geworden. En, op een gegeven moment zeiden mensen dingen tegen me als "ik zou niet durven om je te pesten want jij begint er toch gelijk op te rammen". [Dit bericht is gewijzigd door altx op 09-01-2002 17:09] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik wordt niet echt gepest, alleen ik ben altijd de lul want ik ben enigst meisje van de 50 ofzo. Ze maken heel vaak opmerkingen van dat een meisje geen monteur kan worden en de hele tijd over sex, niet dat erg is. Alleen soms(heel vaak) is het iets persoonlijks en dat gaat ze geen reet aan. dat ben ik af en toe echt stront beu |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |