![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat.. maar dan voor Utrecht. ![]() |
|
Gram Top. ![]() |
|
quote:Same here ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
patch van carcass whoei. hehe thats all ![]() |
|
Bij Baroeg Open Air: Mayhem shirt (alleen logo) Gisteren bij Free Record Shop: Motörhead - Kiss of Death (Special Edition) ![]() ![]() ![]() |
|
Bier, veel bier.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jij ook al? Wel humor .. munten op .. ![]() |
|
quote: Ja, ik was ook kats door de munten heen hehe. Terugreis naar station was ook erg zwaar hehehe. Laatste stukkie letterlijk over de rails gekropen. En echt net precies op tijd voor de trein hehe. En een megakater gisteren. Vet weekend. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Uhuh, nog een kooptip: Zag net in de intratuinfolder drinkhoorns in standaard voor iets van 13 euro. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Weer wat films gekocht: Serenity SE DVD Ben Hur 2Disc edition DVD Citizen Kane SE DVD "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Kingdom of Fear van Hunter S. Thompson ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote:Ticketservice? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Zeer goede aankoop ![]() ![]() |
|
even een vraag om jullie mening erover te bekijken: iemand verstuurt een breekbaar beeldje per post naar iemand anders, het is verpakt in een keukenrol en een rol noppenfolie (plastic met luchtbellen) het product word heel verstuurd, en komt kapot aan bij de ontvanger, wie is er nu verantwoordelijk? de zender, of de tpg? owja, aan de balie is gevraagd het pakje extra op te vullen met kranten, dit is niet gebeurd. ![]() |
|
de zender, noppenfolie en keukenpapier.. en je denkt dat het heel overkomt? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-09-2006 16:57] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Lijkt mij de verzender, die moet immers het pakketje verpakken (dus ook die extra kranten). Daarbij kun je toch laten vermelden op het pakje dat het breekbaar is. Maarja daarnaast.. de ontvanger had ook kunnen vragen naar een verzekerde verzending en alles. Wellicht half half dus. ![]() |
|
quote: het had opgevult moeten worden met kranten door de kassiere, dit zou ze later op de dag doen, aangezien het heel druk was. uiteindelijk is dit ook niet gebeurd. ![]() |
|
quote: de doos om het in te verpakken is gekocht bij het postkantoor zelf, dus was er geen tijd om oude kranten te halen, er waren alleen maar dozen die breed waren en niet hoog genoeg. wel 1 doos die hoog genoeg was, maar te breed. dit moest opgevult worden, en is niet gebeurd ![]() |
|
quote: Waarom moet zij dat doen? Als je een pakje wilt laten verzenden zorg jij er zelf toch voor dat het goed ingepakt is en niet de kassamiep ![]() |
|
quote: er waren zeker wel 50 mensen voor me, dus ik vroeg of ik het in zou pakken met kranten, of dat de vrouw dat later voor me wou doen, aangezien het druk is en inpakken best wel een tijdje kost. dit is dus niet gebeurt ![]() |
|
Kerel. De kassamiep bij de TPG gaat echt niet jouw pakket voor je inpakken. Dat doen ze niet, dat is hun werk en hun verantwoordelijkheid niet. Ben je nog nooit op de postkantoor geweest of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-09-2006 17:05] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ehhh.. hier is het gebruikelijk dat je het thuis inpakt of als je bij postkantoor er nog niet klaar mee bent het daar verder doet. Dan moet je wel uit de rij en daarna weer aansluiten. Maar goed, je bent dus in gebreke geweest door het ding niet goed in te pakken. ![]() |
|
quote: ze zei dat ze het later wel voor me zou doen, dus ga ik daarvan uit. ik zie me eigen fout er wel in, maar het kan ook best zijn dat de ontvanger/tpg hem zelf heeft laten vallen, aangezien hij maar aan 1 kant beschadigd is ![]() |
|
quote: ![]() ![]() quote: Ook al heeft de TPG het laten vallen is het niet hun probleem. Jij hebt het verkeerd ingepakt en niet verzekerd. En als de ontvanger het heeft laten vallen...tsja...dat kan je toch niet bewijzen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Als je een beetje logisch nadenkt weet je dat men dat niet zal doen, lever gewoon altijd je spullen goed af dan weet je dat de kans groter is dat het goed aan komt. Verder kun je wellicht een volgende keer door de kassamiep (dat doen ze dan weer wel) een sticker laten opplakken met daarop BREEKBAAR of het pakketje als verzekerd laten verzenden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |