![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zaterdag ophalen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Aha, hehe. Gaaf! ![]() |
|
quote: Wij gaan van de winter er eentje zoeken in Polen..Zo`n berghond ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Axamenta ![]() Katatonia-Brave Yester Days ![]() |
|
Veel drank en vreten voor m'n verjaardag ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Abraham al in de tuin dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ghehe, dat duurt gelukkig nog effe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
tankardshirtje :D ![]() |
|
quote: bah ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
niks bijzonders verder, maar hij klinkt wel enorm lekker: ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
hippieding ![]() ![]() en nog iets. Maar dat zeg ik niet. ![]() |
|
Een dildo met oortjes? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Een buttplug! ![]() |
|
quote: Je maakt het me te makkelijk, Frank. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() ![]() [edit]@Zellie : hmm of ik snap jou niet, of je hebt niet door dat dat een reactie op dat ding van Wabla was.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-09-2006 19:25] ![]() |
|
Hippieding ---> ![]() Maar volgens mij is het gewoon een dildo met oortjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
hehe o verband nr 3. Maar nee, ik heb nog zat ![]() Oortjes zijn uit trouwens.. ![]() |
|
quote: Dat weet ik ![]() Maar door jouw opmerking over haar ding, zag ik jouw opmerking over "iets" in een ander licht ![]() Wat spectre zei. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hehehe ja, 'k had het niet door in 1e instantie. Nog niet gesmoked he ![]() hmm foood kopen. Als in laten bezorgen. Chinees maar weer es. ![]() |
|
Kijk, ik spreek ZelThor-taal ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Jullie zijn me dr eentje ![]() |
|
quote: Dus ik ben pas begrijpbaar als ik met stonede mensen praat? ![]() Ohhhh! Maar dan begrijp ik dit ook: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ha ha ha ha... Maar ik ga nu, eentje opsteken ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |