![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Berg vreten en drinken Tja .. die AH is zo verleidelijk ![]() |
|
Hamsteren! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Juist 3 flessen troep die ik nooit gebruik voor de prijs van 2 ! ![]() |
|
Eindelijk evil dead op dvd, voor 5 euro. ![]() |
|
Vandaag binnen gekregen: Heresi - Psalm II, Infusco Ignis Forgotten Tomb - Springtime Depression Mayhemic Truth - In Memoriam Type O Negative - Origin of the Feces ![]() ![]() |
|
Death- Spiritual Healing Death- Human ![]() ![]() |
|
quote: 200 euro. Ik moet over twee weken beginnen bij een bedrijf in Delft dat een testsuite heeft voor productieprocessen, om deze zo efficiënt mogelijk in te richten. Ik weet nog niet precies wat ik er moet gaan doen, maar het zal wel iets zijn met bedrijfsprocessen in kaart brengen en efficiënter maken. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Lamb Of God - Sacrament Knuckledust - Unbreakable Parkway Drive - Killing With A Smile ![]() |
|
Katharsis - WorldWithoutEnd LP aanrader! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
DVD pakket gewonnen op mijn werk, zitten een paar aardige DVD's tussen, de rest is bagger. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Hatebreed - Supremacy Kreeg twee euro korting van die gast bij FRS vanwege mijn goede muzieksmaak ![]() ![]() Hij vond mijn Marduk shirt nogal geil, lol. ![]() |
|
Oja en ook nog een Mutiilation logo shirt en een Satyricon - Pesten shirt gescoord op Marktplaats. ![]() |
|
Geboden op speurders op een atari jaguar. Maar ja, das nog niet hebben. ![]() ![]() |
|
een oud Rotting Christ - thy mighty contract shirt gekocht. ![]() |
|
quote: Nice! Voorkant van de cd? ![]() |
|
Nee, het is (gelukkig) geen album cover. Ik ben hier zelf nooit zo erg weg van. Hoewel de oude cover ook erg gaaf is. Dit shirt heeft een grote baphomet die twee lijken vasthoud, het welbekende oude logo in het rood en thy mighty contract in rode letters op de voorkant. hij is misschien wel grijs en een beetje versleten, maar hij past perfect bij m'n oude demo necromantia(met de eerste logo) shirt en mijn oude varathron en agatus shirts ![]() ![]() |
|
Godver ik zoek al tijden een Rotting Christ shirt. ![]() |
|
sabbat shirtje in S, lekker strak ![]() Je moeder. ![]() |
|
Sarcofago shirt Destruction backpatch Against God and Government ![]() |
|
Douchespons jaaa. En ook luchtverfrisser en een kadootje voor Bitchslap. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Vet! Ik heb een shirt van triarchy blabla, maar die vind ik niet zo. Ook heb ik nog een echt oud shirt, van osmose, dacht ik. Bekend shirt, maar ik kan geen plaatje vinden. En dan nog m'n fuck christ tourshirt, rotting christ, immortal en blasphemy. '93, dacht ik. Maarre, een varathronshirt, wow. ![]() |
|
Ik ging een sjaal kopen maar kwam uiteindeljik thuis met: een nette donkergrijze broek en jasje (voor werk) een zwart t-shirt een zwart topje een anthracietgrijze trui en geen sjaal. Hatsjikidee! ![]() |
|
HOE KAN DAT NOU Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |