|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Saint vitus - die healing cd |
|
Bij de FRS zijn ze ook in de aanbieding, trouwens |
|
Aha! Die hebben we in veenendaal ook, ga ik daar van het weekend even loeren, bedankt voor de tip. |
|
quote: Die healing? Wat een vreemde naam. |
|
quote: Hé, ga je toch niet naar de Helling?? quote: Whoohoo, spijkerbroeken zijn !! Hatsjikidee! |
|
Conorach demo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Jawel OOK Ik ga 2 keer heen. Heersch man :p Als het me heel goed bevalt misschien ook nog wel Baroeg mhuahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Foto van jou in de spijkerbroek. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee joh, ik zit niet te wachten op nog een kontfototopic van mij... En ik heb geen digicam On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gezellig!! Hatsjikidee! |
|
quote: Mag ook van de voorkant. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Van wie was die cam dan waarmee je op Elsrock foto's stond te maken? Gewoon zaterdag je broek aantrekken. Genoeg mensen met camera's aanwezig daar |
|
quote: Nee ik ga niet vrijwillig op de foto :p En heb geen digicam hehe On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hee, tis mn pa zn huis, niet de mijne. ik hou meer van zwaar hout en donker leer. (oeh wat klinkt dat lekker fout ) dit is meer een bij elkaar geraapt zootje (eigenlijk is dat ook precies wat t is ) achja. ben toch amper thuis @Jor: dat mag, ieder zn smaak. ik vind m gaaf iig [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 08-09-2006 2:08] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
oh ja, en ot: vandaag bij de xenox allemaal leuke halloween dingetjes gekocht... voornamelijk spinnen en vleermuizen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Welke healing cd? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Deze waarschijnlijk: 1995: 'Die Healing' (CD) Hellhound |
|
quote: yep |
|
Uit Dagblad De Limburger: quote: Godverdomme, dit wel als 'verslaving/ziekte' erkennen, maar verslaafd zijn aan games niet [nog niet ]. Anyway, leek me onto pik. |
|
net in de brievenbus : Peeping Tom - s/t Unearth - III Between the Buried and Me - Alaska Codex4 : |
|
-Gave rood met zwarte stippen bolero. -2 SpongeBob dvd's, 'Thuis In De Ananas' & 'SpongeBob De Strandwacht'. Nu is mijn collectie weer compleet. -2 Obituary patches, 1 voor Verval en 1 voor mij. -3 Gave cadeau's voor Verval's verjaardag. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat en internetverslaving is al jaren erkend... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
3 kaartjes voor Satyricon en Keep of Kalessin in 'de Melkweg' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |