![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Besteld bij Interpunk USA: Terror - Always the Hard Way CD Ramallah - Kill a Celebrity CD Blood for Blood - Livin' in Exile CD Unearth - III: In the Eyes of Fire CD The Dillinger Escape Plan DVD Circle Takes the Square TS Lair of the Minotaur - Ultimate Destroyer CD Envy - Insomniac Doze CD Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Interpunk USA? Goede mailorder? ![]() |
|
Enorm uitgebreid in vooral punk/hardcore/metalcore (enorm veel shirts ook!), maar heeft ook van alles van extremere genres. http://www.interpunk.com Plus het is goedkoop, vooral als je het gaat omrekenen naar euro's. Enige nadeel is dat de verzendkosten naar Europa vrij hoog zijn. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-09-2006 13:08] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Paul Krugman - The great unraveling Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Hmm geen Southern Lord shirts .. jammer .. ![]() |
|
quote:Postbode, pakketdienst, allemaal dezelfde club. Kan mij het schelen, als het maar hier komt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
The Descent (DVD) Slither (2DVD) ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Roedel comics a 130 hoeri's , paar rukkanoor sneakerts, nood hamer voor de wabla-mobiel, zeefje voor de gootsteen, deel 4 van the saga of seven suns (ik wist dat ik iets miste toen ik 5 in londen mee nam.. gelukkig loop ik nog en ziljoen boeken achter ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Wel een tof shirt van Unearthly Trance zag ik! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mijn Skrewdriver girlie met lange mouwen is binnengekomen en hij is moooii! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Computerbureau 'Boris' ![]() |
|
Net voor precies 30 euro aan boodschappen. En geen cent meer. Zo maar wat eten. Dan slapen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Blood for Blood ![]() Goed bezig. ![]() |
|
![]() Voor onder een net jasje ![]() ![]() |
|
@ MMayo: mooie kleur! Gekocht (vandaag) grijze legging (gisteren) DVD's van Final Fantasy Spirits within en Advent children. Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ja paaarrsssss.. prachtige kleur hehe. ![]() Oja en dvd speler dus opgehaald en een nette zwarte broek met een iets paars streepje erdoor. ![]() |
|
Kreeg onlangs Malign - Divine Facing 10" binnen, wat een prachtig stuk muziek ![]() ![]() |
|
Vergeet ik bijna: kaartje voor Vader in de Effenaar ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Ga ik morgen naar kijken, nog geen tijd gehad. Heb deze halftrack via eBay. Heb ook een goedkoper adresje (haalt rechtstreeks van de groothandel) in Paterswolde, die zei dat het erg moeilijk is om catalogi van Dragon te krijgen. Maar wie weet, morgen... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: mag ik u complimenteren met een uiterst fijne smaak ???? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 27-09-2006 21:56] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Een zakmes met 80.000 functies. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
wow!! das nog eens een mes!! "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |