|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Wat een rare telefoon Hatsjikidee! |
|
Eindelijk binnen omdat hij nagenoeg onmogelijk nog te krijgen is: Cult Of Luna - Somewhere Along The Higway ( gatefold 2-lp + bonus 7") Blij, blij, blij!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hahahaha, nee hoor, de 7 en de 8 zitten gewoon aan de achterkant. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-09-2006 23:06] |
|
quote: En nu de rest van zijn discografie!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ikea meuk. Iets met staaldraad, een plank en een rood/roze plaid. Hatsjikidee! |
|
Introduction to american society The wadsworth handbook, handig voor het schrijven van essays "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:kinky! vandaag niks gekocht. |
|
Rascha Peper - Russisch Blauw Joost van den Vondel - Jeptha + Koning David hersteld + Faëton Erica van Boven & Gillis Dorleijn - Literair Mechaniek voor school moeten kopen. |
|
Babyshirtje + shirt transfer papier (onze zanger heeft een zoontje gekregen) Placebo - One more time with Feeling Alpine oordoppen voor tijdens band-oefen-avonden Nu is mn geld op Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: geen frikandellen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik wel...2 dozen en kreketten. plus de DVD Arie en Sylvester 200% Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: oeh mag ik op bezoek komen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
dan kom ik gelijk ook mee. Arie en Sylvester zijn gaaf! zo kan ie wel weer |
|
quote:haha nee, de frituurpan werkt niet meer lekker. (moet nieuw vet/olie in, ergo; binnenkort maar een nieuwe scoren) |
|
Hier een foto van mij opweg naar m'n nieuwe optrekje. Wie op bezoek wil komen, moet de butler maar even bellen. zo kan ie wel weer |
|
jij koopt een nieuwe vetbak als je vet niet meer goed is? das wel heel ernstig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik zoek nog de DVD alles naar de klote... @ wabla..Tuurlijk zijt gij welkom... Moeten maar eens wat afspreken met jonkheer argus aan uwer zijde.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:ja nou na een paar keer nieuw vet wel hehe. Die dingen kosten toch geen drol, relatief. |
|
quote: Hehe, is wel makkelijk ja, als ik een vetbak zou willen zou ik het ook zo doen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Groene All stars voor een tientje "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Haha, zie! |
|
Nog wat cadeaus van Levia. Iron maiden - A matter of life and death Motörhead - Kiss of death Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Misscien vindt ze je wel lief Ik krijg nooit niks Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |