![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Maar wel leuk! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ikke niet weet. Ben gauw afgeleid denk ik ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Ik vrees van niet, mijn logica werkt niet zo. Ten eerste vergeet ik al het boodschappenlijstje mee te nemen... en die sjaal is ook niet zo heel belangrijk meer nu ik van die mooie andere dingetjes heb ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
schoolboeken Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ceedeetje Slechtvalk gekocht....rechtstreeks van de Gitarist( lees dealer) afgenomen. Jos...Thanx ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat heb ik ook vaak. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Dat heet "vrouw" Maarten .. ga maar eens samenwonen, leer je het fenomeen ook kennen ![]() ![]() |
|
"A man will pay $2 for a $1 item he needs. A woman will pay $1 for a $2 item she DOESN'T need." Zillah had dat ooit gepost en wij hebben eenzelfde lijste op de WC-deur staan. Klopt als een bus. ![]() ![]() ![]() |
|
Zelfs Mel Gibson snapt dat niet .. ![]() |
|
gisteren vinylversie van Volcano van Satyricon gescoord ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Daar zijn jullie vrouwen voor ![]() ![]() |
|
quote:Hadden ze ook van andere releases vinyl versies? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Nope, zit ook nog te wachten op Now, Diabolical vinyl www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Klote, ik wil nog altijd de Rebel vinyl. Nog beetje toffe shirts aanwezig? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Nagelschaartje met gebogen uiteinde. Nagelknipper. Some weed. ![]() |
|
quote: Gewoon met die duivelskop van Now. Kheb Rebel wel op picturedisc bij de weg(maar die gaat niet pleite) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Dan maar shirtje scoren. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ja en dan scheer je dus alle vrouwen over 1 kam!! En je hebt nog gelijk ook, Oplossing: geen geld meenemen, kijken wat je wilt, terug naar huis, geld ophalen voor dat ene item, kopen en klaar is klara. Beetje omslachtig, maar het helpt wel tegen het grote gapende gat dat ik in mijn hand heb. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Gister nog meer nette shirtjes gekocht, nu hoef ik zelfs geen metalshirts meer te dragen uit noodzaak ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Nog nooit van pinpasjes gehoord zeker ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: jazeker wel, maar die laat ik dus gewoon thuis, anders weet ik wel hoe het afloopt......en da's niet goed voor mijn saldo. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Hehe, ok Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Scissor Sisters -*- Ta-dah SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
2 treetjes River Orange 1 treetje Golden Shower 1 kratje Brouwmeester ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |