![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gefeliciteerd, lees het ook net hehe ![]() Je moeder. ![]() |
|
Goed bezig.... :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Je wordt ook wat ouder he Varanus ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ah, dus toch.. "Wordt pas vanaf 9 oktober verstuurd!" Njah, dan bestel ik hem tegen die tijd wel! ![]() Arie en Silvester heerschen wel ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Optimus Prime? Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: En vandaag maar weer teruggebracht, vriendlief had wel een beetje gelijk ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Eluveitie - Spirit ![]() |
|
quote: Close, maar het is een God Ginrai Giftset. (De helft is in een wat crappy versie wel als een Optimus uitgegeven in het westen...) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
M'n eertse CD's in lange tijd: Spock's Beard - Don't Try this at Home (Live) Spock's Beard - Feel Euphoria En een kaartje voor Evergrey ![]() |
|
quote: En dat haal jij meteen de minste platen van Spock's Beard.. ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:heb je zijn verkooptposts nooit gezien? Hij koopt altijd de kutplaten van een band ... 99 vd 100 keer ook nog eens de kutbands ... Echt als je kucd's wilt hebben .. HE'S YER MAN! ![]() |
|
quote: Ik had de hoop dat hij inmiddels iets kieskeuriger was geworden...tevergeefs blijkbaar. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
verzamel "griezelbox" dvd's. met daarin Halloween & Ripper ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Roze pailletenbloem haarspeld bij de H&M. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Je moet IV hebben man & Snow en Beware Of Darkness is ook prachtig. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: das speelgoed! hoe oud ben je nou ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Je weet wel dat je het ook wil hebben ![]() En ik ben nog extreem jong van geest ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hatebreed - The Rise of Brutality Voor € 10,00 bij FRS, de betere deals. En godverdomme die schijt beukt. ![]() |
|
een uitreksel van mijn gegevens bij het gemeentehuis ![]() ![]() |
|
quote: En...klopt het? ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Satyricon - Now, Diabolical ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Zo stom dat je daarvoor moet betalen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Vader - Impressions In Blood ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |