![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
altijd goed! succes ![]() |
|
Rush- 2112 Rush- Hemispheres TJHE- Axis: Bold As Love ![]() |
|
paar setjes snaren + pegwinder binnen gekregen. GVD de verkeerde diktes geleverd. Blinde tapirs. ![]() |
|
quote: Kerel, waar heb je dat shirtje vandaan? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
30 pleuro flights en shafts spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Concert gisteren ![]() ![]() |
|
quote: Okedan en welk concert was dat? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Ik denk Antaeus en Secrets of the Moon (arnhem). Was er zelf helaas niet ![]() |
|
quote: Concert in Arnhem gisteren, Secrets of the moon en support. Die duitsers verkochten een hele shitload aan nsbm en ook een aantal shirts waaronder Kristallnacht. Against God and Government ![]() |
|
Hypocrisy - Into The Abyss Cirith Gorgor - Onwards To The Spectral Defile Darkthrone - Plaguewielder ![]() |
|
Een kaassouffle ![]() ![]() |
|
quote: Klopt, had ze ook zien hangen hehe. Shirtje van die "Blooddrenched Memorial" DLP geloof ik. ![]() |
|
Ik vond dat rode Katharsis-shirt wat er hing wel erg gaaf. Maar ja, alleen maar maatje bierpens he. Jammer.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: SLAPEN JIJ TEEF! ![]() |
|
Je moet je muil houwuh enge meneer Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Mijn nieuwe trots : De Lenco L-3807 ![]() ![]() http://www.lenco.de/en/products/7/Turntable/7/PROFESSIONAL_TURNTABLE/ ![]() bub ![]() |
|
netjes ![]() ![]() |
|
Shitload aan bier en overleden varkens in worstvorm voor vanavond. ![]() ![]() En beerenburg, jenever, bessenjenever en wijn. Tralala, dat wordt een kater morgen ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:2 maal?? Lekker met pattat en appelmoes! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Nou.. 4 catnip muisjes met verenstaart 2 catnip kauwvisjes Matje waarop eetbakjes voor de katten kunnen staan tegen het knoeien 4 pakken haarverf (ik heb er 2 per keer nodig, kon niet kiezen.. 2 diverse paarstinten, 2 diverse roodtinten dus dat wordt haren in 2 kleuren hehe) nette schoenen (hier ging ik eigenlijk voor naar de stad) nette zwarte broek (ook hier ging ik voor naar de stad) brillenpoetsdoekjes rood mandje waar de zooi voor katten verzorging in kan (kammetjes enzo) Rode, oranje en bruine sokken ![]() |
|
quote: Nieuw? Heppie voor betaald? ![]() |
|
ja dat zou ik ook wel willen weten, ik moet ook nog een nieuwe platenspeler hebben. Against God and Government ![]() |
|
Sinterklaas Lollies. Huhuhuh! Ik zuig sinterklaas. Huhuhuh. Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |