![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() signature ![]() |
|
ik heb die pernicious en metamorpho niet gekocht, maar miss eerst gezegd dat ik die wou... mijn mail kwam eerst niet door van het werk.. ![]() signature ![]() |
|
Morgen hopelijk een nieuwe dvd speler ![]() |
|
quote: Zoals ik al zei ![]() ![]() |
|
Graham Hancock: Het ontstaan en einde van alles von däniken: Waren de goden kosmonauten 2x steaktartaar 5kg aardappels Kippensoep 4 pakken ijsthee Gisteravond dus. ![]() |
|
In die 'Waren de goden kosmonauten' staan wel wat fouten. Dat komt vooral omdat dat zijn eerste boek is en hij had toen nog niet de financiele middelen om alle plaatsen te bezoeken of de bewijzen met eigen ogen te gaan bekijken. Die fouten herstelt hij meteen in boek nummer 2, zijn eerste boek verkocht inmiddels zoveel dat hij er van kon leven en sindsdien bezoekt hij alles waar hij over praat waar mogelijk. Even een weetje ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat idee kreeg ik al toen ik de achterkanten van die 2 boeken doorlas, maar het leek me wijzer om met zn eerste boek te beginnen, en daarna pas deel 2 te lezen. Maar toch bedankt voor de tip, hehe ![]() |
|
Het is wel het baanbrekende werk natuurlijk, wel verstandig ja ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Eerst dat andere boek maar eens uitlezen, ik ben al niet zo'n erge lezer (meer), en het is nu al af ent oe wat veel voor me, hehe ![]() |
|
2 witte puntjes gekookt eitje 2x curry mayo 3 frikandellen muhaha ![]() ![]() |
|
Ook lekker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
*burps* joa ![]() ![]() |
|
Als het goed is komt dit vandaag met de postbode mee! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-09-2006 12:15] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Past toch nooit door je brievenbus. ![]() |
|
chill ding ![]() |
|
Postbodes hebben ook uitsteksels waarmee ze op de bel kunnen drukken ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Als hij me echt bevalt komt er ook een bank van waarschijnlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Cool man. Zo'n ding dwingt je om onderuit gezakt te zitten ![]() ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik prop het er altijd met al mijn kracht doorheen ![]() hehehe.. al is het soms echt wel irritant, alles is toch net iets tebreed om chill door een briefebus tekunnen ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Postbodes zijn idd wel vaker te lui om hun werk goed te doen ![]() ![]() |
|
En veel lui zijn techeap om een 50 cent meer tebetalen om hun pakket met de pakketservice mee telaten nemen ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Zei mn ma ook altijd. Maar toch ben ik geboren. hmm. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-09-2006 12:58] ![]() |
|
quote:Slaat nergens op .. als een pakketje met 2 euro verstuurd kan worden, moet de postbode het net zo goed behandelen als dat er 2.50 op zit ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |