![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wrom bende niet online? ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Niet online? ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Scar Symmetry - Pitch Black Progress ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Gisteren in de Goudvis: Sadistik Exekution - Fukk V.E.G.A. - Cocaine Watain - Casus Luciferi (Eindelijk mijn verloren exemplaar vervangen ![]() En een Weltbrand - The Cloud of Retaliation shirt ![]() |
|
quote: Ik vond het al zo vreemd dat je die Watain kocht, dacht wel dat je die zou hebben, maar nu is het duidelijk hehe. Gister gekocht / getrade: Kristallnacht - 1994 - 2002: Blooddrenched Memorial DLP Satanic Blood - Satan Boven Alles LP Joyless - Blue In The Face 10" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
teveel bier *burp* Je moeder. ![]() |
|
Napalm Death - Order Of The Leech LP (paars vinyl) ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
- Tunnels ![]() - Sigarettos Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: nu nog een platenspeler ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Hehehe, die heb ik al een maandje of 4 ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Iron Maiden - Killer Slayer - Seasons in the abyss Johnny Cash - American recordings Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Gisteren bij LA en Graupel: Allerseelen - Knospe 7" Vinterriket - Im ambivalenten Zwielicht der Dunkelheit 7" Enthroned - Goatlust 7" Urfaust - II LP Funeral Procession - S/T LP She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Gaaf, Funeral Procession op vinyl, netjes. ![]() |
|
Bolt Thrower Longsleeves: -These Colours Have Borne No Retreat -Spearhead ![]() enorm blij mee! voor het mizerabele bedag van 25 euro voor beide! ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
Secrets of the Moon - Stronghold of the Inviolables van karni ![]() En Helheim - the Journeys and Experiences of Death (2CD versie) Satyricon - Now Diabolical mét shirt* * de versie zónder aan iemand anders verkocht, hehe [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-09-2006 22:18] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Combikaartje voor Exodus & Vader in de Effenaar ![]() |
|
Denial of God - The Ghouls of DOG (mc). Re-release met bonustracks ![]() Waffenweihe - Ein Sturm Sieht Auf... (mc) WOD - Obskyr Forbannelse (mc) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Goede keus, heb hem ook liggen. ![]() |
|
een bril ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
bril besteld, met een zonnenbril op sterkte erbij ribbroek schoenen dagretour apeldoorn-zwolle We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Cryptopsy Sje ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Besteld: Lunar Aurora shirt: ![]() ![]() Graupel - Auf Alten Wegen cd She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
een lekker luchtje! normaal ben ik niet zo'n parfum mens maar deze is extreem lekker. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |