![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tjezus. De bakken vd MediaMarkt zijn nu leeg? -10tje ketama ![]() |
|
Agenda voor 1,95 "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Autopsy - mental funeral groen vinyl David bowie - the man who sold the world vinyl ![]() |
|
quote: Vette films! Wat heb je voor Switchblade Romance en Thriller: A Cruel Picture betaald als ik vragen mag? Waar gekocht (Mediamarkt, zoals FRNK insinueert)? En, lagen er nog meer? [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 05-09-2006 15:32] ![]() |
|
quote: Wat ben ik toch blij met de mediamarkt ![]() Net A Matter Of Live And Death van Maiden gekocht, ik schrok eerst van de prijs, 27,99 euro, en dat is 3 euro duurder dan bij Van Leest (cd + dvd). Maar er stond een bordje bij dat je hem bij de balie moest halen "wegens de vele extra's". Ik balen, moest ik weer naar Van Leest lopen, dus ik denk ach wat......... Heb je voor 3 euro extra dus de cd-singel + maxi (op wit vinyl) + een poster + een sticker extra erbij! ![]() En American V van Johnny Cash gekocht. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 05-09-2006 17:51] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Hey da's wel gaaf zeg ![]() ![]() Net in de bus : Severe Torture - feasting on blood (digi) Severe Torture - misanthropic carnage Theory In Practice - colonizing the sun (had ik al, maar kon em niet meer vinden gvd) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-09-2006 17:49] ![]() |
|
Warrior Angels, 3 euro voor een film met onze Rutger ![]() I am the 1%. ![]() |
|
dvd: Deranged - Geständnisse eines Nekrophilen: 30th Anniversary Edition (uncut met extras) Gisteren op cd: Maiden - A Matter Of Live And Death (+dvd) Slayer - Christ Illusion. bub ![]() |
|
Ik ben zo enorm nazi, dat ik zelfs mijn dagelijkse boodschappen er op afstem ![]() ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
![]() maar die zalmlasagne is ranzig man! ![]() ![]() |
|
Ja weet ik, maar ik moest 2 dingen van 2,99 hebben ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() 2 collegeblokken en een totally Spies schrift! Facking hip! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Het loon is binnen quote: het loon is op ![]() ![]() |
|
quote: +1 'N mp4 speler gekocht. 2 Gig, €130. ![]() |
|
quote: Haha, leuk ja. Zo had ik laatst een bonnetje waarop het totaalbedrag € 6,66 bedroeg, moet 'm nog ergens hebben. ![]() |
|
Afgelopen donderdag veel te dure plugs... ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Dus dat is dan een buttplug, op maat gemaakt neem ik aan? I am the 1%. ![]() |
|
Tormentor - Anno Domini ![]() |
|
laatste Setherial laatste Lay Down Rotten signature ![]() |
|
nieuwe werkschoenen en een kadoooooootje voor onze heer Ralphie ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Via internet: Crowley thoth tarotkaarten + boek CD Susperia - Unlimited ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: hahaha ja dat heb ik ook een keer gehad. ot: waterplantjes, zwart grind en 2 nieuwe bewoners om mn aquarium wat op te vullen ontzettend gave foto van/in the amsterdam dungeon. [Dit bericht is gewijzigd door Glaedr op 05-09-2006 21:55] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |