![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Speciaal voor kwelgeest (als je dit bedoeld tenminste): ![]() ![]() |
|
arme jan ![]() ![]() |
|
Arme cavia ![]() ![]() |
|
Jan ging op hem zitten ![]() ![]() |
|
![]() |
|
http://www.nu.nl/news/819298/11/Veel_nieuwe_partijen_geregistreerd.html quote: Dat belooft wat die Tamara's Open Partij, totdat je op de website kijkt: http://www.tamarasopenpartij.nl/ Ja, ik had dus iets anders verwacht... En dan heb ik het niet over webdesign... ![]() ![]() |
|
LOL ja, die Tamara was surinaams tienermoedertje ![]() Machtig levensverhaal, machtige partijpunten ook, ik heb dubbel gelegen ![]() (ook al dacht ik ook iets anders, hehe) [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-09-2006 13:29] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Damn die partij moet toch wel een grote grap zijn ? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Politieke wildgroei? Voor iedere scheet dwars een partij, lang leve democratie... ![]() |
|
Hehe ![]() Dieven kiezen verkeerde slachtoffer Drie dieven van 17 jaar hebben in Duitsland deze week hun slachtoffer verkeerd uitgekozen. De drie overvallers zagen hun slachtoffer bellen en probeerden zijn mobiele telefoon af te pakken in Hamburg. Niet wetende dat het vermeende slachtoffer een amateur kick-boxer is en jeugdkampioen karate. Toen het slachtoffer zijn telefoon niet vrijwillig wilde afstaan, probeerden de drie dit op een hardhandige manier. Dit liep voor de drie overvallers niet goed af. Het slachtoffer sloeg de drie finaal inelkaar. De drie werden afgevoerd naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis probeerden de drie nog een verhaal af te steken dat zij inelkaar waren geslagen door een groep jongens met honkbalknuppels, maar na onderzoek van de plaatselijke politie wees uit dat slechts één karatekampioen verantwoordelijk was voor het ziekenhuisbezoek van de overvallers. De overvallers zijn ingesloten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Edit: Ghehe, het slachtoffer ghehehe.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 06-09-2006 13:53] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Nou, het kabinet is weer gevallen, en bla.blabla, het ging over hen-zelf, ( “hun-zelluff” ) Dus nog meer: bla,blabla, ( Stel u/je voor, dat het over ons zou gaan? `t zal toch niet? ) Ik vond mijn leukste grap (bij de vorige keer) "Het kabinet is gevallen, maar gelukkig waren ze al laag bij de grond" Ja, ha, ha, ha. Ik ben vast niet de enige die op deze grap is gekomen. Het lag zo voor de hand. ![]() |
|
quote:Hahaha ![]() ![]() ![]() |
|
Boerka-pyjama Moslimpatiënten die worden opgenomen in het ziekenhuis in het Engelse Preston kunnen binnenkort een pyjama aan die de vorm heeft van een boerka. Het ziekenhuis biedt onder de naam 'interreligieus gewaad' de turkooise jurk aan, meldde de The Daily Express dinsdag. Artsen hopen dat de boerka-pyjama de drempel voor moslimvrouwen om zich te laten behandelen zal verlagen. Het gewaad is zo ontworpen dat alleen de ogen en handen van de patiënt te zien zijn, maar de artsen toch gemakkelijk kunnen onderzoeken of behandelen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ja Kwel, zo voelen de Fatima's zich weer een beetje meer thuis in het mooie Westen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Dit vind ik dan toch weer wel en goed initiatief. Ze bieden toch de moeglijkheid voor die mensen om toch geholpen te worden ondanks de "beperkingen" door hun geloof. ![]() |
|
quote: in nederland zouden de overvallers zielig worden verklaard en het slachtoffer 3 jaar de bak in moeten ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: quote: wat een muts ook, zowiezo dat hele verhaal, damn, als dat geen 100 zetels word :D [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-09-2006 16:01] Je moeder. ![]() |
|
quote: alleen als de "boefjes " allochtonen zouden zijn. ![]() |
|
Wat een vooroordelen weer ![]() |
|
quote:What's next, toch hoofddoekjes op openbare scholen toestaan om die mensen, ondanks hun 'beperkingen' toch goed onderwijs te geven? Speciale leningen voor moslims zonder rente, om ze, ondanks hun 'beperkingen', toch een lening te kunnen geven? Waarom moeten wij ons aan hun 'beperkingen' aanpassen? Zij willen geholpen worden, dan dienen zij zich maar aan te passen aan onze methodes. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: zo is dat, het is een "beperking" uit vrije keuze. dat mag, maar dan moet je wel de gevolgen ook voor lief nemen. ![]() |
|
quote: Hier heb je zeker een waar punt, maar in dit geval vind ik een uitzondring terecht. Ik geloof dat ergens in de rechten van de mens verklaart staa dat iedereen recht heeft op medische zorg en blabla. Daarom vind ik dit een goed initiatief. Dat ik het verder onzin vind dat er speciale dingen geregeld moeten worden voor mensen die in de westerse wereld willen wonen vind ik onzin, maar dat heb ik in andere posts en topics waarschijnlijk al eens toegelicht. ![]() |
|
Het blijft een lastig punt, de boerka-kwestie. Aan de ene kant is er wat voor te zeggen dat mensen hun religie kunnen uitoefenen (wat ik persoonlijk zie als een beperkende stupiditeit). Aan de andere kant kan het dragen van een boerka wel degelijk de medische zorg belemmeren, niet alleen op praktische wijze, maar het is vooral de communicatie die wordt bemoeilijkt. Een patient kan moeilijker laten merken hoe zij zich voelt en wat zij voelt vanachter een doek mijns inziens. Dit is volgens mij ook het doel van een boerka: de afsluiting van de vrouw voor de buitenwereld. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Als ik even buiten spel laat dat in mijn ogen de moslimcultuur en de westerse cultuur niet te verenigen zijn, dan mogen ze van mij best een burqa pyjama dragen. Echter, die moeten ze dan wel zelf betalen. Medische ingrijpen moeten voor alle mensen hetzelfde zijn. De accommodatie, daar mogen mensen in mijn ogen zelf voor kiezen. Kiezen ze ervoor om meer te betalen, dan krijgen ze ook meer, dat mag. Zouden moslims er dus voor kiezen om meer te betalen, dan mag zo'n burqapyjama aan ze verstrekt worden. Kiezen ze er niet voor om meer te betalen, dan niet. Maar ik weiger te accepteren dat de maatschappij moet betalen voor het geloof van een ander. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-09-2006 16:51] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |