|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Gewoon die gast zelf mailen met je bestelling, lijkt me sterk dat het dan niet goed komt, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 27-05-2007 23:41] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ze mixen van alles wat, daarom is het ook zo vet ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: ding is al anderhalf jaar oud ofzo?? in den beginne waren ze er of had ik ze iig wel |
|
quote:Jij dan wel maar Sil niet ?? aahh, whatever, hij wordt wel besteld via punkstuff. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, doekdawel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Voor alles is een oplossing, Wim. Fuck the world and fuck you |
|
quote: klopt, ik weet ook weer waarom, die shipping was niet normaal namelijk. Kwam met courier was al duur en kwam toen nog geloof ik 80 dollar invoer bovenop en dat voor een paar tee's en Hoody's. Maar ik moest die zooi hebben toen |
|
quote:hehe, tering, dat gaat nergens meer over waarom is dat zo achterlijk duur man ? Fuck the world and fuck you |
|
omdat het wholesale was. grotere aantallen |
|
beter mailen die kerel dan.. dan geeft die site de verkeerde verzending aan.. is met USP (of iets) en dat is goed in USA zelf maar naar europa fucking duur, daar heb ik vaker last van bij mailorders, maar als je ze ff mailt komt het allemaal goed |
|
Ik heb gemeeld, afwachten maar. Voor dat geld doe ik wel wat extra moeite, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Inderdaad, nu ja, het komt wel okay denk ik, wel netjes zoals ze de zaken afhandelen daar als ik het zo lees.Wim, ik moet nog even kijken hoe ik die Freddy in ga pakken, beetje lastig allemaal,hehe. Anders maar meenemen naar Shining ofzo, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou, ik weet niet zeker hoe ik daarna toe ga, als ik met de trein ga is meenemen niet zo'n optie, dan gaattie kapot, hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Hehe, ik zal wel even wat rondkijken of ik wat vinden kan om het kreng in te doen, hehe.komt in orde man. Fuck the world and fuck you |
|
Top, prop die fondlecorps cd er ook ff bij in. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Nah die gaat dinsdag al voor je op den post man. Fuck the world and fuck you |
|
Kost meer postzegels! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: |
|
quote:Schiet eens op met die mini, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: niks te mini!! zit eigenlijk meer op een 10" te wachten, meer krakend vinyl!! En als ik zo naar al het nog te gebruiken artwork kijk.. zou dat op groot formaat veel beter uit de verf komen! en ze moeten shirts maken van dat Postcard design.. die tekening is fucking wreed |
|
quote:hoer kom eens op msn! Fuck the world and fuck you |
|
Heb volgende shirts nog te koop liggen: Slaughter - Strappado TS (XL) Dismember - Stockholm Death Metal TS (L) Darkane - Insanity LS (XL) Master - Whatever Whereever Forever TS (L) Voor foto's etc, mailen: vorker@gmail.com |
|
+ Sadus - Out for Blood TS (L) |
|
Emperor - European tour 1997 longsleeve Emperor - Prometheus longsleeve Secrets of the Moon - Onwards Mega Therion longsleeve [Dit bericht is gewijzigd door The Chosen op 06-06-2007 14:35] She Said Destroy in Black New York |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |