|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: U bent te goed. Je krijgt wel een biertje of wat als ik je een keer zie bij een optreden. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 29-12-2007 17:22] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:jaja, dat kan je makkelijk zeggen, jullie gaan nooit naar dezelfde optredens. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ga zowiezo vrij weinig naar optredens, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:waarom zou je ook, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Omdat dat Heerscht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Neuh. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hoezo niet? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wat ik wil zien heb ik over het algemeen allemaal al gezien, hehe. Heel soms dat er een "nieuwere" band is die ik graag wil zien, dan ga ik nog wel eens, zoals Shining bijv. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:ik ga niet naar concertjes van bandjes die me weinig doen..als ik al ga dan ga ik omdat het een fave band is..ben geen metal jan die 700 concerten op een jaar doet, hehe maar er zijn uitzonderingen, zoals een shining dit jaar nog hehe. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 29-12-2007 19:05] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik bezoek ook niet 700 bands per jaar hoor, ik zit zelf nog onder de 100 denk ik. Maar ik vind het altijd wel erg gezellig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Maar dat mag toch ook! ieder zijn ding hoor! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tuurlijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Anders moet Wim bier uitdelen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ach, ééntje kan ik er wel missen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zoek nog steeds het hangman shirtje van Inhume..xl, of groter,hehe. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
thornspawm shirt nieuw... misschien ruil voor iets anders of een euro of 7 (ex porto) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: spijt dat je m aan mij hebt gegeven? dacht dat je m niet meer paste man? Zal mn ogen weer ns open gaan houden, zag dr pas nog een langs komen |
|
quote:hehe, geen spijt hoor, maar als er een grotere maat is...dan graag hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb je een foto? Ik heb hier ook lijst staat bij de verkoop/ruil topic moet je maar even kijken of daar wat tussen zit. Out now: GRAVE002 Obskure Torture - Spilling The Blood Of The World CD |
|
OUWTMESTING Mensen, ik ben bezig met de uitmesting van mijn hok. Als je geïnteresseerd bent, moet je mailen naar het adres wat in mijn profiel staat. Doe niet graag aan PM's en dat soort onzin. Als je alles, of heel veel, in één keer afneemt ben ik bereid flink goedkoop te gaan!!. Ik ga niet naar 30 mensen 30 verschillende dingen sturen als het om kleine bedragen/afnames gaat; houd daar rekening mee... Onderstaande meuk betreft dus de stuksprijs. Ik update telkens de plaatjes als er iets verkocht is, dat houdt deze post actueel. SHIRTS - VERZAMELITEMS SHIRTS PATCHES OVERIG |
|
Super stoere metal stud armand Godverdomme gast! |
|
hehehe kopen? [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 08-02-2008 7:15] |
|
quote: Hoe groot zijn die 'moederkruizen'? [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 08-02-2008 19:04] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |