|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
crêpe dus ook geen geel/groen soulfly ding? signature |
|
Nee. |
|
quote: Welke Fluisterwoud shirts zijn dit? Als het om die witte vd split met Sauron gaat en de regular shirt van de Langs galg en rad, heb ik ze al. Indien niet,mss binnenkort... Hebbie fotootje? Oja, ook fotootje van witte Burzum? En groene Marduk? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: |
|
|
|
quote: |
|
Je hebt mail! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Hoe ziet die witte luisterfout eruit? [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 24-05-2007 17:53] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hmmm.... sorry, dat Fluisterwoud shirt heerscht uiteraard enorm, maar ik heb het al in m'n bezit Die Marduk en die Burzum zien er op zich wel leuk uit, maar niet leuk genoeg om me te overtuigen nog een shirt aan te kopen Toch bedankt! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ZELFS dat blood for blood shirt...had ik niet van je verwacht raymond... Fuck the world and fuck you |
|
@Raymond: Hoe zien die Warschau en die JS eruit? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hey Burzum stuur je dat shirt nog eens op? het is pas bijna 6 maanden geleden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:ga maar naar Shining zorg ik wel dat ie het bij hem heeft. Fuck the world and fuck you |
|
Ja wil ik wel heen, weet alleen niet of ik kan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zo: Heb er nog twee liggen, nieuw. 10 euro plus verzendkosten. Mail dumpen doet men op melaskhole2 apestaartje yahoo punt com. Sorry Reemont. |
|
Reetmond Fuck the world and fuck you |
|
Hm.. :') |
|
quote:du sucre |
|
quote: Kostdie? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ook maatje L ? En @ Raymond: Dat pik je toch niet? Voor 8 incl. koop ik 'm van jou! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Helaas. Heb net nog even gekeken en ik heb er nog één over, maat XL. Raymond had destijds wél een maatje L gekocht als ik het me goed herinner. Maar dan krijg je wel een shirt met kwijl- en zaadvlekken |
|
Die zaadvlekken camoufleren toch in een wit shirt. Daarnaast heb ik interesse in een Fluisterwoud-shirt, geen Fluisterwoud tent. Aangezien ik M het beste pas. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:hehe, gaaf.. die schrijven we op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gezocht: PYAEMIA shirt !! hopen cash en vette trades beschikbaar voor dit shirt ! contact via grindleech[at] hotmail[dotje] com Expired,Erased and Forgotten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |