|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe ziet die eruit? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: foto komt eraan.. Het is de lichtinval ;') |
|
Maat XL VOORKANT ACHTERKANT Intresse? Mail: kimmey12@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 21-06-2007 16:06] Het is de lichtinval ;') |
|
Hmmm, sorry... kga die laten passeren... XL wrsch wat aan de grote kant en nie het shirt dat ik vr ogen had... Toch bedankt! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Is goed.. Misschien iemand anders?? Hij is mooi hoor Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Jij een XL ??? Dat shirtje moet wel van waterfiets zijn, ik had je een maatje L geschat hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Slaapshirt Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Als je nu ook nog vermeld dat je het shirt ongewassen verstuurd, moet er vast wel iemand zijn hier die interesse heeft! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Haha helaas is hij wel gewassen maar als mensen er wel intresse in hebben als hij nog naar slapige kim ruikt wil ik hem nog wel een nachtje aandoen hoor Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
niet? Het is de lichtinval ;') |
|
Mij heb je bijna zo ver dat ik het shirt wil kopen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Viktor, nare homofiel dat je er bent, geld is binnen en probeer de shirts nog deze week op de bus te doen |
|
Met andere woorden...over een half jaar heb je ze wel binnen... Shirt zit wel lekker trouwens Burzumpje... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 21-06-2007 20:59] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nee vraag maar aan de andere twee kopers die recent shirts van mij gekocht hebben. Ik deed het gewoon expres om jou te irriteren |
|
quote:Ik zie ze wel verschijnen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:I you iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je heb gewoon nog wat bier van me tegoed de volgende keer |
|
daarom! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Het is dat ik geen xl pas maar anders.... Fuck the world and fuck you |
|
aaaaah Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: nope.. heb niets maar probeer t gerust nog n keer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |