![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe ziet die eruit? ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: foto komt eraan.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Maat XL ![]() VOORKANT ![]() ACHTERKANT Intresse? Mail: kimmey12@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 21-06-2007 16:06] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Hmmm, sorry... kga die laten passeren... XL wrsch wat aan de grote kant en nie het shirt dat ik vr ogen had... Toch bedankt! ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Is goed.. Misschien iemand anders?? Hij is mooi hoor ![]() ![]() ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Jij een XL ??? Dat shirtje moet wel van waterfiets zijn, ik had je een maatje L geschat hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Slaapshirt ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Als je nu ook nog vermeld dat je het shirt ongewassen verstuurd, moet er vast wel iemand zijn hier die interesse heeft! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Haha helaas is hij wel gewassen maar als mensen er wel intresse in hebben als hij nog naar slapige kim ruikt wil ik hem nog wel een nachtje aandoen hoor ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
niet? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Mij heb je bijna zo ver dat ik het shirt wil kopen. ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Viktor, nare homofiel dat je er bent, geld is binnen en probeer de shirts nog deze week op de bus te doen ![]() ![]() ![]() |
|
Met andere woorden...over een half jaar heb je ze wel binnen... ![]() ![]() Shirt zit wel lekker trouwens Burzumpje... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 21-06-2007 20:59] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Nee vraag maar aan de andere twee kopers die recent shirts van mij gekocht hebben. Ik deed het gewoon expres om jou te irriteren ![]() ![]() |
|
quote:Ik zie ze wel verschijnen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:I ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Je heb gewoon nog wat bier van me tegoed de volgende keer ![]() ![]() |
|
daarom! ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Het is dat ik geen xl pas maar anders.... ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
aaaaah ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: nope.. heb niets maar probeer t gerust nog n keer ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |