|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
--zucht-- [Dit bericht is gewijzigd door testement op 07-09-2007 9:17] zzz |
|
quote: Editknopje en dan de tekst uit je post weghalen. |
|
geprobeerd maar: A A N P A S S E N P O S T I N G Er is geen reactie ingevuld, probeer het opnieuw. zzz |
|
Gewoon even een spatie ofzo invullen als tekst, dan pakt 'ie 'em wel. |
|
nee dude zzz |
|
Een . alleen is al genoeg, er moet iig IETS staan (ook mods kunnen geen posts deleten) |
|
Op die fiets. vreemd.. ontopic: koop mijn shirts! zzz |
|
Die van Van Halen wil ik wel eens zien --> Mail adres staat in m'n profiel. |
|
Is jouw kast ook al te klein geworden Ruudje? |
|
redelijk! zzz |
|
Hoodies -Eläkeläiset (Pomodoro, M, met rits) -Katatonia logo (Fruit of the Loom, S, met rits) -Keep of Kalessin Armada (Hanes, S) -Swallow The Sun (Fruit of the Loom, L, met rits, nieuw) Longsleeves -Ensiferum Iron (Fruit of the Loom, M) T-Shirts -Amon Amarth Wacken 2006 (Fruit of the Loom, M) -Children of Bodom Hatecrew Finland (mouwloos, M) Girlies -69 Eyes logo's (roze shirt!, Sol's, M) -69 Eyes Miss Spookiness (M) -69 Eyes Gothic Girl (Sol's, M) -Amon Amarth With Oden On Our Side (Promodoro, M) -Amoral Decrowned (Fan Shirt, S/M) -Children of Bodom Hatebreeder (Fan Shirt, S/M) -Children of Bodom COBHC (Sonar, L) -Cryptic Wintermoon wit logo (JT's, M) -Darkthrone grijs logo (Fan Shirt, S/M) -Darkthrone wit logo (32, one size) -Deathchain Death is Alive (Fruit of the Loom, M) -Ensiferum logo, shield & swords (MCS, M) -Ensiferum logo, sword & axe (PR, 32(S)) -Ensiferum Iron (Fruit of the Loom, L) -Ensiferum logo & swords (Fruit of the Loom, M) -HIM Heartagram (Anvil, M) -HIM Heartagram (M) -Impaled Nazarene (JT's, S) -Keep of Kalessin Armada (Hanes, L) -Norther wit logo (Fruit of the Loom, M) -Rotten Sound zilver logo(Sol's, One Size) -Sisters of Mercy (Fan Shirt, S/M) -Suidakra Command to Charge (Sonar, M) -Witchery zilver logo (A.S. Tees, M) -Wacken 2006 (Promodoro, S) -Wacken blackstage 2006 (Promodoro, S) Girlie Longsleeves -Burzum (Anvil, M) -Eluveitie wit logo (one size) Reacties naar luonnotar AT kaamos.nl |
|
Bij deze verkoop ik nog wat oude shirts; - Absurd "Berserkerkult" t-shirt maat XL - Burzum "Aske" t-shirt maat XL - Burzum "Coming soon.." t-shirt maat L - Darkthule logo t-shirt maat L - Nargaroth "Herbstleyd" Longsleeve maat XL - Odal logo t-shirt maat XL Daarnaast verkoop ik ook nog wat oude cd's: - Aaskereia - Mit Raben und Wölfen - Absurd - Blutgericht - Absurd - Raubritter - Absurd - Totenlieder - Bilskirnir - Furor Teutonicus - Blutaar - Sklaventod oder Verrat - Ewiges Reich - Krieg, Hass, Tod - Ewiges Reich - Thron aus Eis - Flammentod - Rot von Blut... (tape) - Halgadom - Verdunkelung des Göttlichen - Hypocrisy - Ten years of chaos and confusion -box. - Magog - Artglauben - Nargaroth - Black Metal ist Krieg - Nargaroth - Geliebte des Regens - Nargaroth - Prosatanica shooting angels - Odal - Einst verehrt von allen - Shining - The darkroom sessions - Ulfsdalir - Christenhass - Venedae - Siedem Kamiennych Oblicz Uiteraard is alles in goede staat. Voor interesse graag een e mail naar dda.schulenburg@web.de Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Gemaild voor wat shirts. Op je knie en pijp voor genade! |
|
vlgd week brute lijst shirts hier als ik het vergeet, mail me. moet die mottezooi niet meer in de kast, draag het toch nooit joe! |
|
quote: Ooh, dan ben je vast geïnteresseerd in de nieuwste cd van Jan Smit die ik je aan kan bieden voor een reductieprijs. |
|
quote:Godsamme wat een kut bands. Fuck the world and fuck you |
|
Sinds wanneer is Megadeth (Rust in peace) kut Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
sinds die cd uitkwam? ik geloof dat 'ik vind' meer op zn plaats is Je moeder. |
|
Megadeth = ruk^2 |
|
Als het je smaak niet is wil nog niet zeggen dat het kut is. Rust in peace is een thrashparel, alleen jammer dat het aangeboden shirt zo klein is. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-09-2007 11:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat het je smaak wel is, wil ook niet zeggen dat het goed is. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Als het je smaak wel is wil het nog niet zeggen dat het goed is |
|
Vind ik wel. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hierin kan ik je alleen maar gelijk geven, de riffs zijn magnefiek, die hele plaat klopt gewoon... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |