![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nog een Doos met Dr doom shirts liggen ![]() ![]() ![]() |
|
Kinky ![]() ![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
hehe trouwens joris, foto's aanwezig van dat shirt en zijn ze ook in s? Je moeder. ![]() |
|
Girlies: Children of Bodom - COBHC L Children of Bodom - Classic logo L Children of Bodom - Hatebreeder M Eniferum - Swords M HIM - Heartagram (blue ornament) M HIM - Heartagram M The 69 Eyes - Gothic Girl M The 69 Eyes - Miss Spookiness M The Sisters of Mercy - Some girls wander.. S/M Suidakra - Command to Charge M ![]() |
|
quote: check onze myspace voor een foto, www.myspace.com/drdoomgrind en uiteraard hebben wij sjes! duidelijke zaak! ![]() |
|
ik zie geen plaatje ervan hoor, moet je zeker ingelogd zijn, ga me niet weer aanmelden bij die kutsite ![]() anyway, zal der vast wel eens ééntje bestellen zodra ik weet hoe lelijk ze zijn ![]() en dat van die sjes was een retorische vraag, net zoals bij my great devastator erg voorspelbaar ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: Een van deze wil ik wel hebben voor m'n vriendin. Kun je me eens foto's ervan mailen (e-mail adres staat in m'n profiel). ![]() |
|
Kristallnacht - Blooddrenched memorial shirt (L) Anti-communist action - Tshirt (M) Necrophagia - Black Blood Vomitorium T shirt (XL) Nargaroth - Orke Longsleeve (XL) Cannibal Corpse - Tourshirt 19?? (batik shirt) (L) Houwitser - Cheer brutal death metal war machine (Camouflage shirt) (L) Emperor - Warrior of modern death Longsleeve (XL) Darkthrone - Transylvanian Hunger Longsleeve (XL) Bathory - The Return Longsleeve (XL) Bathory - Nordland tshirt (XL) Carpathian Forest - Tourshirt 19?? (M) Mail uw oneerbiedige bod naar panzerdivisionrobert@hotmail.com Against God and Government ![]() |
|
quote:Hoe zien die krengen eruit? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Kristallnacht is nog nieuw (Ik was zwaar beschonken, en dacht vet een kristallnacht shirt, totdat ik s'ochtends wakker werd, en de opdrukken zag) Dus exact 1 avondje aangehad. Anti-communist is redelijk faal. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-06-2007 13:53] Against God and Government ![]() |
|
quote: Ze zijn maar €10,- dus dat overleef je wel ![]() ![]() |
|
Exodus - Force of Habit Had deze week een ruil gedaan en bleek deze al te hebben zonder dat ie in m'n lijst stond. Rund... ![]() |
|
quote: Hey, kun je me hier even wat foto's en prijzen van sturen? Mailadres staat in mijn profiel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Ik had het meer over de prints. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Foto en maat? ![]() |
|
quote: Och shit, alles gaat fout. Verkeerde topic dus... Zo dom om twee keer 't zelfde shirt te kopen ben ik dan nog net niet. ![]() |
|
Thank you donny. ![]() |
|
quote: Kristallnacht is nog tip en top in orde, die anti-communist is redelijk afgedragen, dus ook de print. Against God and Government ![]() |
|
quote: Tering.. zo moeilijk is het toch niet? :') Kapitein Viktor wilt foto's zien! ![]() ![]() |
|
pffff, nou vooruit, zal er straks ff foto's van maken. Against God and Government ![]() |
|
quote:Kijk, Kevin snapt het. ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:*Schop* En ik wil je Death March en Filosogem wel als je die nog te koop hebt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Die heb ik nog. Foto's: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |