|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is rova? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Je moeder. |
|
quote: Je houdt niet meer van me!!! Op je knie en pijp voor genade! |
|
hehe achja, als ik een maand eerder was gestopt met drinken, hadden ze het waarschijnlijk wel overleefd Je moeder. |
|
|
|
Ik geef het ook weinig kans... maar whatever "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Large heeft wel babyshirtjes |
|
S of M tering? Ik ben een klein kut kereltje maar dat pas ik zelfs niet |
|
Meh, is maar net wat je "passen" vind "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Aha, dat klinkt als mijn pas aangeheerschte Guns n Roses shirt maatje L. Accentueert mijn buik mooi |
|
@ ODIUM ik wil heel graag je Blut aus nord shirt overnemen voor keiharde knaacken of wat je maar wilt hierondert. Beherit - Oath of black blood TS Dark Throne - Under a funeral moon TS Deathspell omega - logo TS Emperor - Rider TS Emperor and Bathory - hoodie (will trade these against a tshirt) Kawir TS Mordaehoth TS Nargaroth - Black metal ist krieg TS Satanic Warmaster - of the night LS Wigrid - logo TS |
|
quote: Een echt shirt? Uit 1988? Weing kans, lijkt me. Alhoewel ik zelf ooit een keer zo'n shirt in, ik dacht M, verkocht heb hier op zm, ik dacht aan raspoetin, hehe. Ik had 'em dubbel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Jep, heb ik, maat M geloof ik. Wel zonder mouwen en in nogal belabberde staat (maar dat is ook wel te verwachten bij een shirt van bijna 20 jaar oud) |
|
En die verkoop je dus? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Met die groene print zeker? Ik heb zelf een One shirt uit die tijd maar die zal wel niet zo zeldzaam zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik heb het originele "And justice..." shirt uit '88 Een van m'n eerste metalshirts denk ik Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ook maar even hier: * Cirith Gorgor - Mystic Legends (demo) - TS - L * Danko Jones - We Sweat Blood - TS - L * Dimmu Birgir - Entrone Darkness Triumphant - HSW - L * Emperor - In The Nightside Eclipse - LS - L * Live - Throwing Copper - TS - L * Paradise Lost - Tour 95/96 - TS - XL * Rolling Stones - Voodoo Lounge presented by Budweiser - TS - XL * Tristania - Angina - TS - L * Vomitory - Redemption - LS - XL * ZM Fest 2002 - TS - XL mail staat in mijn profiel |
|
je zm fest shirt verkopen?? Je moeder. |
|
quote:Yup. Ik kan hem nog maar amper aan en ik was er niet eens bij |
|
ah dat laatste maakt het begrijpelijk hehe. dankzij een ex kon ik er zelf ook niet bij zijn Je moeder. |
|
quote:Shirt kopen? Dan is het net alsof je er nog wel bij was bij het laatste optreden van Centurian |
|
quote: sorry, al geruil, wel jammer, had wel wat boeiends erbij gezien bij je, maarja. tip: op www.christhuntproductions.com hebben ze er ook nog 1. wel een ietwat ander shirt, maar wel het logo.. |
|
Jammer Odium, maar hey wel bedankt voor de link, staan echt harde shirts bij. Zoals het Taake - Anti Islam shirt haha, echt een grote bikkel als je daar mee gaat lopen. |
|
quote: Yo, no prob.. maakt zo'n shirt juist cooler! wat wil je er voor hebben, anders mail ofsu? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |