|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@Ouwe Gave shirts zitten daar tussen zeg, jammer dat ik zelf geen bandshirts meer draag. |
|
obesitas? signature |
|
quote: 8x8 cm! had er altijd 2 op de onderkant van mijn leren jack, maar in duitsland vonden ze dat niet altijd supah; "wass ist das toch?" op welbekende duitse zeiktoon quote: het mooiste hou ik voor mezelf he, hehe... |
|
Update op nieuwe pagina! quote: |
|
quote: Hehe, nee dankjewel, ik ben de laatste tijd niet meer zo van het leer, maar zo te zien gaat het al best hard weg! |
|
klopt, het dunt aardig uit. als ik alles verkocht heb, ga ik mn vinyl uitzoeken, daar kunnen ook een plaatje of 150 van weg denk ik hehehe |
|
Eh, een Mutterkreuz is heel iets anders dan een Iron Cross hoor. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
schijt aan, er staat niet voor niets een plaatje bij, als het idee maar duidelijk is |
|
Waarom zet je het dan in haakjes erachter? Een moederkruis heeft een uitgestrekte onderkant waardoor het kruis de vorm van een christelijk kruis aanneemt . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ouwe je hebt meel! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
geld is binnen! komt er morgen aan |
|
quote: Waarom eigenlijk? of had je dat al ergens gezegd? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
luister geen tot weinig vinyl meer, en heb geld nodig om een nieuwe motor te kopen! vandaar |
|
mail je vinyl lijst ff van te voren http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Nog maar eens het lijstje met shirts die weg moeten: http://link.marktplaats.nl/146632965 En klikken op 'meer advertenties van deze verkoper' Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Geboden op dat Pyaemia shirt! [Dit bericht is gewijzigd door Severed op 14-02-2008 22:50] |
|
quote: @ ouwe. Ah ja, op die manier. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Omdat de shirt mij te groot geworden zijn en dus niet meer draag moet ik ze helaas weg doen Verzendkosten voor de koper Kijk voor meer shirts bij mijn andere advertenties Missen we hier niet een letter/woord/leesteken? Ik wil niet zeiken, maar kennelijk doe ik het toch, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
GEZOCHT: Zimmers Hole shirt ''Legion of Flames'' (Met de Grote ZH voorop) in XL of groter... iemand die ervan af wil?? Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Hihi ik blijf het een rare uitdrukking vinden, 'het shirt is mij te groot/te klein geworden'. Het shirt is toch niet kleiner/groter geworden I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hey Ik heb hier een XL THE JILEMNICE OCCULTIST shirt die mij net iets te groot valt. Ruilen tegen jouw oude T.J.O. shirt? |
|
quote: Misschien teveel en te warm gewassen? |
|
Tjah je kunt ook zeggen: Ik ben te dik geworden voor dit shirt. Heb 't zelfde probleem met een aantal emmetjes |
|
Shirts: ARIA - logo - M - vaal verder goed - €7 CIRITH UNGOL - King of the Dead - XL - goed - €8 DARK ANGEL - darkness descends - XL - gat in kraag €6 DEFENDER - Remaining Tales - L - goed - €8 GRASPOP 2001 - XL - goed - €5 MANOWAR - hell on earth live origineel - L - €10 MEGADETH - Rust in peace (origineel) - M - goed - €12 PETER PAN SPEEDROCK - logo - M - goed - €7 RAMMSTEIN - Sehnsucht (origineel) - M - supervaal (wel true dus..) - €6 RUNNING WILD - Pile of Skulls tour '93 (origineel) - XL - goed - €10 SAVATAGE - Poets and Madmen - hoody - XL (goed) SAXON Longsleeve - Denim & Leather - XL - goed - €9 SOCIAL DISTORTION - anti-fasion - L goed - €8 VAN HALEN - OU812 - XL - oud & vaal - €10 VORTEX - Metal Bats - XL - goed (mauwloos) - €5 WACKEN OPEN AIR 2002 Longsleeve (rood) - L - goed - €9 WACKEN OPEN AIR 2003 - XL - goed - €5 Vinyl: CYCLONE - Inferior to none - origineel - goed bod MANILLA ROAD - Crystal Logic - black dragon rec. (blauwe versie ui 86, origineel dus) - goed bod FINAL HEIRESS - You're in my heart 7'' - origineel - goed bod Meerdere tegelijk = korting Afhalen = korting mailen aub naar rudolphus at gmail dot com [Dit bericht is gewijzigd door testement op 19-03-2008 18:49] zzz |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |