![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Massive Assault Skull T-shirt: 12,- euro incl. verzending S, M, L, XL and Girlys Fruit Of The Loom valueweight quality Bedrukt bij www.bandmerchandise.nl dus goeie kwaliteit Bestellen kan via grindmasterflesh@ hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Grindmaster?Flesh??? op 06-07-2007 20:28] ![]() |
|
mail terug maar dan van een ander adres (denk ik), ik heb ongelofelijk geouwehoer met mn wanadoo.nl adres, krijg niks en kan alleen inlogen op orange.nl ipv wanadoo ![]() Je moeder. ![]() |
|
okay, nogmaals meel dan maar ![]() This is Zodiac speaking... ![]() |
|
check ![]() geen idee of je al terug gemaild had. zo ja: mn mail is echt fucked up nu ![]() als je al gmaild had, zou je het misschien nog een keer kunnen doen naar jaap.buizer at gmail.com? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-09-2006 19:02] Je moeder. ![]() |
|
heeft iemand een shirt van pucca? ![]() of een tanga We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
wtf is pucca? Je moeder. ![]() |
|
zie icoon, pucca ![]() oja, ik ging maffen ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
arghl ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Neem je ze ook mee de 14e? Dan heb je er al 1 verkocht! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
En repeteren jullie op Woensdags ook in hoogeveen? als je dan een Sje voor me mee neemt zou chill zijn! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
We nemen ze de 14e okt. mee maar eind volgende week hebben we ze binnen. Daar heeft men lang op moeten wachten zeg maar. ![]() |
|
![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ja graag! [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 28-09-2006 14:44] This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote:urgh, vergeten mee te nemen, jaap krijgt 'm morgen niet iig ![]() lamlul +1 ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
uh, waar ligt die dan? Je moeder. ![]() |
|
Dimmu Borgir shirt uit '98, in goede staat. Verkoop via ebay. http://cgi.ebay.nl/Dimmu-Borgir-batik-shirt-XL_W0QQitemZ150030794998QQihZ005QQcategoryZ33012QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Voorkant: ![]() Achterkant: ![]() ik zie net dat de ebay advertentie de verkeerde foto's bevat, de foto's in dit bericht zijn de goede. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote: Komt wel ![]() ![]() |
|
quote: Gozah, ik ben niet echt into dit soort shirts ![]() Ik zweet me er de pleuris in ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
After Forever TS Prison of desire (the embrace that smothers) Agathodaimon TS Chapter III Ancient TS Tour shirt Bathory TS Bathory shirt Behemoth TS Sventevith (Storming near the baltic) Darkthrone LS Under a funeral moon Darkthrone TS Transilvanian Hunger Dimmu Borgir TS Godless Savage Garden Immortal LS Blizzard Beasts Liar TS Bordeaux logo shirt Machine Head Hemd Dragons Marduk LS Comradeship through blood and iron Opeth LS Blackwater Park Tristania TS Widows Weed Bij interesse... mail in profiel ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
te koop/ruil! ![]() ![]() ![]() *mompelt iets over xl* ![]() ![]() |
|
owja, en dan nog wat! ik ben bereid mijn poromonnee open te trekken voor de volgende 3 shirts: blut aus nord - logo fluisterwoud demo - bergen met lijken... burzum - coming soon to a church near you dus als je die aan me wilt verkopen/ruilen, graag ![]() |
|
quote:Size & prize? ![]() |
|
quote: Welk formaat is dit shirt als ik vragen mag? ![]() |
|
quote: Shirt is maatje L. Is in zeer goede staat, max slechts 5 keer gedragen... Wel een klein gaatje in de rug van het shirt, te wijten aan een nogal pijnlijke ontmoeting met een uitstekende nagel in de bar ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |