|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aspartaamaanval , pff mn ogen draaien me echt in mn achterhoofd..actie!! |
|
Niet teveel drinken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Die master's hammer ruilen tegen een mooie klavierstuck EP? |
|
quote: check, foto's staan op de vorige pagina Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je hebt mail voor die Mysticum Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bij mij doen de foto's het niet. Zou je daar eens naar kunnen kijken, want ik ben benieuwd naar bovenstaande shirts. |
|
Zoek nog steeds t INHUME hangman shirt..xl of xxl............. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nog steeds? Sinds je het een weekje geleden voor het eerst gehoord hebt, bedoel je? |
|
quote:Yep. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kut, ik las Insult in plaats van Inhume. Ik hoor het al, tijd om me uit dit (oké, 'deze') topic terug te trekken en koffie te halen. |
|
quote:lambal, ik had al hoop dat je zo'n shirtje overhad! Fuck the world and fuck you |
|
Helaas.. Inhume was wel de eerste band die ik ooit zag (nouja, technisch gezien niet de eerste, wel de headliner van de eerste show waar ik ooit heen ging en de rest van de bands ben ik vergeten). |
|
De foto's zijn aangepast en doen het weer Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: geen foto's signature |
|
Als er hier iemand een shirt van Darkened Nocturn Slaughtercult in een S van een girly heeft (of iemand kent die um weg wil). LET ME KNOW Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
welk is dat met dat pentagram? signature |
|
Heb je dat tegen mij Hypnos? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
nee zijn kanarie post hier ook. Fuck the world and fuck you |
|
Wat ben jij aan het katten joh. Doe eens lief godverredomme! Nee het is niet met een pentagram. Het is een omgekeerd kruis met daaromheen een soort van lint gewikkeld met hun naam erop. xD Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
ik ben in een pestbui, ik moest wat doen en het lukte niet maar het is me na veel kutten wel gelukt. dus. Fuck the world and fuck you |
|
Ik merk het jesus christus Ga je moeder lekker pesten ofzo (A) Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:dan moet ik naar friesland, weet je wel niet hoever dat rollen is vanaf rotterdam. Fuck the world and fuck you |
|
Ok daar heb ik dan weer niets op te zeggen. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
doe het dan ook niet en dns is kut anyway, ik ga ook maar weer eens shirts verkopen. heb nog een funeral mist shirt met totenkopf (s geloof ik) liggen en nog wat oud spul. lang leve vakantie, misschien maar eens uitzoeken morgen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-08-2008 22:45] Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |