|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je'm anders weggooid wil ik je 'Bloody Fist' shirt wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wel in de bak bestemd voor kleding toch Jaap? En terrrrrrrrrrrrrrrrrrring.... ik snap wel dat jij er vanaf wil......... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
legion of sadism TS XL thesyre (black print on white shirt) TS L (slightly damaged) wacken 2002 - purple batik TS XL (rare misprint) limited pilsner edition with misprint, including exclusive Nude ManoWaR patch akitsa/thesyre TS S artwork of split 7" katharsis TS M logo funeral winds - koude haat TS L haatstrijd - pentagram TS M doncker logo TS M haatstrijd - satansplaag 7"TS L my minds mine - unseen world TS XL? (gereserveerd) zeau update. iemand? email in profiel Je moeder. |
|
quote: Is het een gewoon t-shirt of een longsleeve? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Het gaat om de t-shirt versie van het plaatje (Enslaved) plaatje is gewijzigd. deze dus [Dit bericht is gewijzigd door Klastaboelos op 05-07-2007 20:33] |
|
quote: Zenial |
|
Holy schijt! Waarom zou in godsnama iemand met naakte kerels op zijn jack willen rondlopen??? |
|
quote: Hey hey hey, je weet wat ik gezegd heb! Je kan die poetsdoeken naar mij sturen! Vergoed ik de verzendkosten ook nog. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Wat voor maten? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
burzum u heeft weer mail |
|
quote: mail me dan ook, trut! Je moeder. |
|
quote:Tegen een naakte Jenje zeg ik geen nee. je hebt grotere borsten dan mijn moeder! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Done Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Fotootjes? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
mail @ jaap en: bandshirts: enthroned - xes haeriticum 9.- heavy lord - marauders of the dark pact 5.- kutschurft - met je kanus in me anus 9.- patches: immortal - sons of northern darkness 2.- dark funeral logo (2x) 2.- per stuk burzum hvis lyset tar oss 2.- enslaved blodhemn 3.- darkthrone logo 2.- ektomorf logo 1.- satyricon logo (uit tshirt geknipt) 1.- burzum backpatch 4.- poster: morbid angel 5.- cd's: irrlycht - irrlycht 5.- immortal remains - seelenfeuer digi-cd 7.- urfaust - verräterischer, nichtswürdiger geist 10.- fluisterwoud - langs galg en rad 8.- black witchery - upheaval of satanic might 7.- cirith gorgor - unveiling the essence 7.- hecate enthroned - Slaughter of innocence 7.- darkthrone - transylvanian hunger digi-cd 6.- darkthrone - a blaze in the northern sky digi-cd 6.- darkthrone - under a funeral moon digi-cd 6.- ep: nooit gebruikt! vinterriket - northaunt lim 500 (239/500) fluisterwoud/sauron split lim 187 (115/187) doe maar een bod te ruil: tshirts: amon amarth - oden blut aus nord - fathers of an icy age fluisterwoud/sauron shirt (wit shirt) gezocht: eventueel voor geld alles qua shirts van urfaust fluisterwoud 1e shirt (iets met bergen met lijken op de achterkant) katharsis red shirt falkenbach witte longsleeve black witchery shirt [Dit bericht is gewijzigd door Odium op 23-07-2007 14:10] |
|
|
|
hehe ook subtiel :D Je moeder. |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 7 juli 2007 16:17 schreef karnivoor het volgende: mail me dan ook, trut! -------------------------------------------------------------------------------- quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
oja, kheb geen shirts meer hehe Je moeder. |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Te koop: Zeer goede kwaliteit Black Label Society jas in absolute nieuwstaat! De zwarte jas heeft een uitneembare voering zodat deze zowel in de zomer als de winter gedragen kan worden. Tevens heeft de jas een afneembare capuchon en een rits aan de voorzijde. Ik heb deze jas gekocht omdat hij ontzettend mooi is en van zeer goede kwaliteit, maar heb hem slecht enkele keren gedragen omdat ik geen 'jassen-persoon' ben. De nieuwprijs van deze jas is € 75,00,- De maat die in de jas staat is 'M', maar de jas valt erg groot, het is zeker een L/XL. Vaste prijs: € 50,- Mail bij interesse naar danny[at]putrescent.nl [Dit bericht is gewijzigd door putrescent op 07-08-2007 12:51] www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Cradle Of Filth "Sadomaschochrist" longsleeve (nooit gedragen, zgan) maat: XL € 15,00 VERKOCHT! Voor: Achter: Cradle Of Filth "Dead Girls Don't Say No" t-shirt(zeer weinig gedragen, nog in zeer goede staat) maat: XL €8,00 Voor: Achter: Diabolical Masquerade "Red logo" t-shirt (nooit gedragen, zgan) maat: XL € 10,00 Voor: geen backprint. Interesse? Mail me op: noudmetalfan AT hotmail PUNT com Prijzen zijn excl. verzendkosten. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 14-08-2007 16:26] don't mistake lack of talent for genius |
|
SHIRTS TE KOOP: (alle shirts zijn zwart tenzij aangegeven) ARIA - logo - M - redelijk - €7 CIRITH UNGOL - King of the Dead - XL - goed - €8 DEFENDER - Remaining Tales - L - goed - €8 GRASPOP 2001 - XL - goed - €5 MEGADETH - Rust in peace (origineel) - M - goed - €12 PETER PAN SPEEDROCK - logo - M - goed - €7 RAMMSTEIN - Sehnsucht (origineel) - M - vaal - €6 RUNNING WILD - Pile of Skulls tour '93 (origineel) - XL - goed - €10 SAXON Longsleeve - Denim & Leather - XL - goed - €9 VAN HALEN - OU812 - XL - oud - €10 VORTEX - Metal Bats - XL - goed (mauwloos) - €5 WACKEN OPEN AIR 2002 Longsleeve (rood) - L - goed - €9 WACKEN OPEN AIR 2003 - XL - goed - €5 Meerdere tegelijk = korting Afhalen = korting mailen aub naar rudolphus at gmail dot com zzz |
|
quote: liggen ergens bij de rova Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |