![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
MUHAHAHAHA, beste grap ooit man !!! ![]() ![]() Gezocht : nunslaughter shirt, xl of xxl. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: whe dat meen je niet!! had dat laten weten homo! heb dr net een voor 6 dollar ofzo laten schieten! edit: Hellsheadbangers heeft er nog wel een zwik te koop dacht ik [Dit bericht is gewijzigd door Defleshed by flieS op 27-05-2007 23:03] ![]() |
|
quote: Nou? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:heb je creditcard nodig en die heeft deze sloeber niet, hehe. zag trouwens ook nog gave Hellhammer en Celtic frost shirts bij Punkstuff. Nu ja, we krijgen nog belastingcenten terug. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hé, gave site, ze hebben zelfs i love zombies shirts. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:En redelijk prijzen, vergeet dat niet, ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Idd, ja, 12 euro is echt heel erg redelijk voor een shirt. Ik heb er tot nog toe 2 in m'n basket. Zijn ze betrouwbaar eigenlijk? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Ja, Defleshed By flies heeft er besteld, en alles is goed aangekomen en het zijn goede shirts. geen reden om er niet te bestellen dus. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Mail die gast anders maar even als je meer over zijn bevindingen met punkstuff weten wilt, bleedingfistATyahoo.com Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Check! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
punstuff's ok. Heb er zelf ook wel redelijk wat vandaan. pass alleen op met grote hoeveelheden, word er nog wel is uitgepikt bij douane. ![]() |
|
Ik heb 3 shirts besteld. Ik zag zelfs een fondlecorps shirt. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
klopt!! ![]() met design van chas balun !! ![]() |
|
Ja, ik moet die nieuwe hoody van hun nog bestellen, Fondlecorpse heeft die zelf niet godverdomme. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: die hadden we wel, je bent TE langzaam ![]() ![]() |
|
quote:Ah, wazig, Ik had het er laatst nog met Sil over en die zei dat ie ze niet had, de eerste Hoody heb ik wel, dat ding wat gelimiteerd was tot 25 stuks, toen... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 27-05-2007 23:33] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik kon toch een cd bij jou bestellen? Toch? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Ja, moet ik nog opsturen naar je. doe ik dinsdag. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Roger that! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Punkstuff is zeer zeker betrouwbaar, alles is tot nu toe goed aan gekomen. Mn vriendin had een keer wat minder geluk en de bestelling was onderweg "zoek geraakt" maar ze heeft netjes dr geld terug gekregen en kreeg naderhand omdat ze er zo van baalden en natuurlijk een naam hoog te houden hebben nog een gratis shirtje na gezonden.. dat is zeer klant vriendelijk al zeg ik het zelf! ![]() |
|
Off topic, steef, check Despised Icon effe man. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Godver, ik kom niet verder dan calculate shipping. Ik doe vast iets fout, maar wat... ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Dat is precies waarom ik DBF wat laat bestellen,altijd problemen met die sites, hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Kut, man. In IE werkt het niet, evenals in firefox... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |