![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dan andere kleertjes aandoen en heur haren kammen en enzo. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 17-12-2006 21:35] ![]() |
|
quote: ´het´vind ik een beter benaming voor Kelly. ![]() |
|
Maar wordt mijn klacht nou nog serieus genomen of niet, hoor ik dan ook graag ![]() ![]() |
|
Wordt serieus genomen; we discussiëren atm over. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dat is helemaal waar. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Die teknoir zit weer te spammen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Links? Bruce Banner ![]() |
|
![]() |
|
Die is foetsie ![]() ![]() |
|
[geen klacht, enkel dom gezwets] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 29-12-2006 10:10] ![]() |
|
quote:al uitkomst? ![]() |
|
quote: En weer http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2399858 Ban die gast gewoon..... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Doet ie al jaren. Leon heet 'ie gewoon geloof ik. Prima gast verder. ![]() |
|
Maar verder is er ook daadwerkelijk volk van hier wat dergelijke activiteiten bezoekt, dus wat is er mis mee? ![]() |
|
quote: Neenee, Miguel is het tegenwoordig he. Gezien het feit dat de halve wereld hem een botmongool vind, denk ik daar anders over ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zie topic, is een algemeen GT topic van gemaakt, daar kan voortaan alle spam... ehhh nieuws in gepost worden. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: quote: @Lain: Dat is toch al vaker gedaan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik kan in ieder geval niets vinden. Correct me if I'm wrong. ![]() Optredens/feesten etc kunnen uiteraard een eigen topic krijgen, net zoals elke band of organisatie hier krijgt. Algehele mededelingen, nieuws en dergelijke hebben nu eindelijk een warm nestje gevonden. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
lijkt me een prima oplossing. op persoonlijk gerichte opmerkingen van mensen die ik persoonlijk niet eens ken ga ik wijselijk maar niet in. ![]() ![]() ![]() |
|
Ach, een algemeen topic (zit die dan niet in concerten Lain!) is wel handig. Zo krijgt gothtronic misschien ooit nog eens wat bezoekers. ![]() |
|
Is naar Muziek Algemeen gezet. Scherp, bedankt. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik vind onzin een beter forum daarvoor eigenlijk ![]() ![]() |
|
hierbij het verzoek aan de ZM moderators om in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2399858 alle off topic reacties te verwijderen en het een beetje schoon te houden voor diegenen die er wel iets mee hebbenop dit forum, want die zijn er genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 29-12-2006 15:29] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |